مراجعات شهروندان به مراکز درمانی و مطب پزشکان به شدت افزایش یافته است و این یعنی هشدار برای تمامی شهروندانی که رعایت اصول بهداشتی را جدی نگرفته اند

مشاهدات میدانی عصر امروز خبرنگار خلخالیم از سه راه بیمارستان و خیابان شهید عزیزی حاکی از آن است که مطب همه پزشکان مملو از بیمارانی است که با علائم اومیکرون مراجعه کرده‌اند و به همان نسبت داروخانه های خلخال نیز با تراکم بسیار بالای مراجعه کننده روبروست.

دکتر عزیزی در گفتگوی کوتاه با خبرنگار ما گفت : به طور متوسط از هر 10 مراجعه کننده به مطلب ما، 8 نفر کودک هستند و سویه اومیکرون بیشتر از همه، گروه سنی کودکان را درگیر کرده است.

وی افزود تمامی پزشکان در طول روز فرصت بسیار کمی برای صرف نهار دارند و همه همکاران من با تمام توان و انرژی مشغول ارائه خدمات به بیماران و مراجعین گرامی هستند.

وی از شهروندان خواست برای جلوگیری از ایجاد صف‌های طولانی و محیط های شلوغ و پرتراکم که به افزایش مبتلایان در مطب ها و مراکز درمانی منجر می‌شود، پیش از مراجعه، با مطب تماس گرفته و بصورت تلفنی نوبت بگیرند.

مشاهدات خبرنگار ما حاکی از آن است که در این میان تفاوت قیمت فروش با قیمت درج شده بر روی دارو و همچنین تفاوت قیمت یک قلم دارو در داروخانه‌های مختلف نیز از جمله عواملی بود که باعث سردرگمی و ایجاد مشکلات و بگو مگو بین مردم و متولیان این صنف شده است.

و نکته آخر اینکه تراکم اتومبیل‌های پارک شده در خیابان شهید مظفر عزیزی، وضعیت بسیار نامطوبی را ایجاد کرده است که باعث عدم دسترسی بسیاری از بیماران بدحال به مطلب پزشکان شده است و از طرفی تردد راحت در این خیابان را مختل کرده است که نهایتاً با ورود پلیس راهور به موضوع و جریمه خودروهای خاطی همراه بود.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e79e1

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: