شماری از شهروندان و بیماران خلخالی از نبود برخی داروها در بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال اظهار گلایه کرده و خواستار رفع این مشکل از سوی مسئولان امر شدند.

به گزارش خلخالیم،  داروخانه مهمترین رکن اساسی برای تهیه دارو و درمان بیماران محسوب می‎‎‎‎‎‎شود که عدم توجه به این بخش می‎‎‎‎‎تواند خسارات جبران ناپذیری را به بیمارانی که جان آنها بستگی به نیاز فوری به دارو دارد را تحت شعاع خود قرار دهد.

به دلیل وجود بخش اتفاقات در این بیمارستان و مراجعه بیماران به پزشک عمومی و بخش تزریقات نیاز به وجود انواع دارو در داروخانه بیمارستان را دوچندان می کند که این امر باید مورد توجه جدی مسئولان بیمارستان  و دانشکده علوم پزشکی خلخال قرار بگیرد.

نبود برخی دارو های تجویزی از سوی پزشک بیمارستان، مشکلاتی را برای بیماران بوجود آورده که صف‎‎‎‎‎‎های طولانی تاکسی تلفنی‎‎‎‎‎‎‎ها در جلوی داروخانه برای تهیه دارو از شهر توسط همراهان بیمار خود گویای وضعیت وخیم این داروخانه است.

گزارش میدانی خبرنگار خلخالیم از داروخانه مذبور و برخی کادر درمان اورژانس تایید این موضوع بوده و همراهان بیماران اغلب با جواب نبود دارو از سوی کارکنان داروخانه مواجه بودند.

داور کاظمی معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی خلخال در پاسخ به سوال خبرنگار خلخالیم  درباره کمبود برخی داروها و ارجاع بیماران به خارج از بیمارستان برای تامین این داروها، اظهار کرد: قرارداد اجاره‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای بخش خصوصی داروخانه آبان ماه سال گذشته به اتمام رسیده و به دلیل ارایه خدمات ضعیف، این دانشکده با پزشک داروساز جدید قرارداد بسته است.

وی ادامه داد: مدیر داروخانه علی رغم مکاتبات نسبت به تخلیه داروخانه اقدام نکرده و کمبود دارو موجب نارضایتی بیماران شده است.

کاظمی گفت: مراتب به مراجع قضایی هم اعلام شده که منتظر اقدام جدی برای تخلیه و تعیین تکلیف داروخانه برای ورود و تجهیز داروخانه توسط بخش خصوصی جدید هستیم.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b34ae

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: