ارتقا و تنوع ارایه خدمات درمانی همواره یکی از خواسته‎‎‎‎‎‎‎‎های مردم خلخال از متولیان امر بوده که در این راستا تاسیس درمانگاه قاضیلر به عنوان حقی ادا نشده در این شهرستان تبدیل به مطالبه شهروندان و دغدغه مسئولان شده است.

وجود درمانگاه شبانه روزی در داخل شهر با توجه به بسته بودن درمانگاه شبانه‎‎‎‎‎روزی بوعلی واقع در خیابان شهید مظفر عزیزی به دلیل اختلاف بین شرکا یک نیاز کاملا ضروری است.

درسال ۹۴ با پیگیری سپاه ناحیه مقاومت بسیج خلخال از موسسه تامین درمان بسیجیان برای احداث این درمانگاه، محل مدرسه خاقانی سابق پیشنهاد و اعیان مدرسه نیز برای این کار تخریب شد ولی بعد از گذشت ۶ سال از تخریب تا به امروز هیچگونه پیشرفت فیزیکی در محل پیشنهاد شده مشاهده نشده و احداث درمانگاه همچنان در بلاتکلیفی مطلق به سر می‎‎‎‎‎‎‎برد.

 پیگیری‎‎‎‎‎‎‎های خلخالیم در خصوص عدم احداث درمانگاه از بسیج سپاه ناحیه خلخال نشان از عدم موافقت آموزش و پرورش با تغییر کاربری و انتقال سند است که در صورت همکاری این نهاد با موسسه تامین درمان بسیجیان سپاه کشور می‎‎‎‎‎‎‎‎توان به احداث اولین درمانگاه شبانه‎‎‎‎‎‎‎روزی در داخل شهر امیدوار بود.

لازم به ذکر است که از دو سهمیه احداث درمانگاه یک سهمیه نیز درسال ۹۴ به شهر پارس آباد تعلق گرفت که با همکاری مسئولین این شهرستان درمانگاه تکمیل و مورد بهره‎‎‎‎‎‎‎برداری قرارگرفت ولی متاسفانه احداث درمانگاه قاضیلر به دلیل عدم همکاری از سوی متولیان امر همچنان روی میز مسئولین خاک می‎‎‎‎‎‎‎‎‎خورد.

خبرنگار: محمدعلی کریمی
انتشار: سیما جلیلی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c1287

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: