شیوع آنفلوانزا در سطح کشور و طبعا شهر خلخال و کمبود پزشک عمومی در بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال باعث ازدحام مراجعین در اورژانس این بیمارستان شده و موجبات گلایه شهروندان را فراهم کرده است.

به گزارش خلخالیم، برای بررسی میدانی این مشکل سری به بیمارستان خلخال زدیم و از تعدادی از مراجعه کنندگان سوالاتی پرسیدیم که با توجه به پاسخ‎‎‎‎‎‎‎‎هایشان می‎‎‎‎‎‎توان فهمید که رضایتمندی بالایی از ارائه خدمات پزشک در بیمارستان وجود ندارند.

برخی از مراجعین از معطلی زیاد و کمبود پزشک اورژانس، ویزیت بیماران در کمترین زمان و بدون صرف زمان استاندارد گلایه داشتند و عنوان کردند که در زمان مراجعه مریض بد حال یا تصادفی تنها پزشک کشیک مشغول درمان وی شده و سایر بیماران زمان زیادی را معطل می‌شوند. همچنین خود پزشک اورژانس نیز از شرایط موجود کلافه و خسته شده و گاهی اوقات امکان ایجاد تنش بین پزشک و بیمار یا همراهان بیمار پیش می‌آید.

یکی از مراجعین از انتقال بیماران بدحال جلو دیدگان مراجعه کنندگان بالاخص کودکان به داخل اورژانس گلایه مند بود و معتقد بود باید برای اینگونه بیماران درب جداگانه‎‎‎‎‎ای اختصاص داده شود چون از لحاظ روانی جنبه خوشایندی ندارد.

همچنین برخی بیماران از نبود پاسخگویی در زمان‌های تعویض شیفت پرستاران گلایه مند بودند و این در حالی بود که اورژانس پر از بیمار بود و عملا پاسخگویی وجود نداشت. 

با توجه به موارد بالا و همچنین انعکاس گلایه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مردم در رابطه با شرایط اورژانس بیمارستان و روشن شدن پاره‎‎‎‎‎ای از مسائل، مصاحبه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای با رئیس بیمارستان خواهیم داشت و موارد به اطلاع مخاطبان گرامی خلخالیم خواهد رسید.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d70ce

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

متاسفانه خود مردم رعایت نمیکنن وصبروطاقت چنددقیقه توصف راندارن
وگرنه کادر زحمتکش بیمارستان همه وقت اونجان حتی یه لخظه هم آروم وقرار ندارن همش کارمیکنن

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: