بر اساس ادعای شهروندان، طی چند هفته اخیر برخی داروها در خلخال با کمبود مواجه بوده است؛ موضوعی که مسئولین غذا و دارو نیز آن را تأیید می‌کنند.

این موضوع توسط خبرنگار خلخالیم و از طریق معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی خلخال پیگیری شد.

داور کاظمی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با همکاری دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال 25000 عدد سرم نمکی و تعدادی از کلیه شربت‎‎‎‎‎‎‎‎‎های آنتی بیوتیک در داروخانه‎‎‎‎‎های این شهرستان توزیع شد.

وی درباره چرایی کمبود سرم و آنتی بیوتیک افزود: چندین ماه است که با کمبود آنتی‌بیوتیک مواجه هستیم و این یک مشکل کشوری است که فقط مختص خلخال نیست و در تلاش هستیم در جهت تسهیل دسترسی شهروندان به این اقلام در فصل سرد سال ظرف یک هفته آینده مشکل کمبود سرم و آنتی بیوتیک را در خلخال رفع کنیم.

کاظمی اضافه کرد: متاسفانه جو حاکم طوریست که با اعلام کمبود اقلام دارویی در فضای مجازی، افرادی بدون نیاز به دارو از روی نگرانی‌های آتی با هجوم به داروخانه‎‎‎‎‎‎ها تقاضای داروهای مذکور را می‎‎‎‎‎نمایند که جا دارد شهروندان نسبت به این رفتارها تجدید نظر نمایند تا هر زمان بیماری به داروی خاص نیاز داشت بتواند با آسودگی خاطر داروهای خود را در سطح شهرستان خلخال تامین نموده و از بحران سازی در این خصوص جلوگیری بعمل آید.


لینک کوتاه: khalkhalim.com/c36c4

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: