ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزان و مدیریت محترم سایت خلخالیم‏، به استحضار همشهریان محترم می رساند با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور خصوصا استان گیلان قرارگاه زیستی شهرستان خلخال با حضور تمامی دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران در محل دانشکده علوم‌پزشکی تشکیل شد و هر روز این قرارگاه برگزار میگردد.

برای هر کدام از ادارات علاوه بر دستورالعمل های ستاد مرکزی کشور روزانه مصوباتی برای اجرا ابلاغ میگردد و نتیجه روز بعد در همان قرارگاه مصوبات بررسی شده و نقاط قوت و ضعف مورد توجه اعضا قرار می گیرد و برطرف میشود.

تمامی اتحادیه های اصناف پای کار هستندو در اولین روز پاک کردن مرغ و ماهی ممنوع شد و در قصابی ها گوشت در داخل مغازه ممنوع شده و قصابان موظف شدند گوشت را در داخل یخچال با استفاده از نایلکس نگهداری نمایند.

از تمامی آرایشگاههای زنانه و مردانه بازدید بعمل آمده و اقدامات لازم در این اتحادیه انجام شده و در روزهای آینده مواد ضد عفونی از طریق مدیریت بحران در اختیار این اتحادیه قرار خواهد گرفت.

اتحادیه شیرینی فروشان رستورانها و آشپزخانه ها مورد بازدید تیم های کارشناسی قرار گرفت و مقدار ۱۵۰لیتر مواد ضدعفونی در اختیار این اتحادیه جهت پخش قرار گرفت.

با توجه به تاکید فرماندار محترم و دستور دادستان محترم نانوایان از اولین ساعات مورد بازرسی قرار گرفت و می توان گفت که اکثر نانوائیها مجهز به دستگاه پوز برای پرداخت پول شده اند و مسائل بهداشتی در دستور بازرسان محترم می باشد.

دراین خصوص از حضور مردم و تجمع در داخل نانوائیها جلوگیری شده است، مقدار ۳۰۰ لیتر مواد ضد عفونی برای نانوائیها تحویل اداره صمت شده که در بین نانوایان توزیع شده است

برای تمامی جایگاهها مواد ضدعفونی توزیع شده است و نظارت توسط کارشناسان محترم شرکت نفت انجام می شود.

مقدار ۲۰۰ لیتر برای ضد عفونی تاکسی های درون شهری و آژانس ها تحویل سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری خلخال شد. مقدار۲۰۰۰لیتر برای بخش های خورش رستم و شاهرود. تامین ضدعفونی خودروهای مسافربری برون شهری و ترمینال ها

تامین مواد ضدعفونی کننده برای مرکز نگهداری معلولین ذهنی و کمپ ترک اعتیاد.  تحویل ۱۰۰لیتر مواد ضدعفونی برای برخی از مشاغل حساس به اتاق اصناف که در روز های آینده برای سایر مشاغل مواد ضدعفونی تامین خواهد شد.

ضد عفونی تمامی مساجد و بقاع متبرکه توسط ناحیه مقاومت بسیج انجام شده است و سطح شهر برای چند مین بار توسط سپاه و شهرداری ضدعفونی شده است.

در چهار نقطه از مبادی شهرستان ایست بازرسی برای کنترل مسافران عبوری و خروجی از شهرستان تجهیز شده است ولی این را باید عرض نماییم که تعدادی از میهمانان عزیزانی هستند که در شهر خلخال خانه خریداری کرده اند وصاحب خانه می باشند تا حد توان تعدادی از خودروهای عبوری از شهرستان که اهل استان های دیگر بودند برگشت داده شده اند.در این راستا نیروهای بسیج _هلال احمر-نیروی انتظامی و دانشکده علوم پزشکی پای کار هستند.

تمامی کارگاه های تولیدی مورد بازدید قرار گرفته و مقدار ۱۵۰لیتر مواد ضدعفونی برای توزیع در بین واحد ها شهرک صنعتی تحویل شده است.

به اکثر شعبات بانک های عامل مواد ضدعفونی توزیع شده و ماسک با توجه به ضرورت تحویل این عزیزان به تعداد نیرو به هرکدام یک عدد تحویل شد در روز اول قلیان سراها-باشگاههای بیلیارد-گیم نت ها و مکان های که دارای تجمع بودند فعلا تعطیل شده است. باشگاههای ورزشی و تمامی فعالیتهای ورزشی تا اطلاع ثانوی لغو گردید.

مقررشد تمامی محصولات مغازه ها که در بیرون از مغازه چیده شده بود جمع گردد که جا دارد از همکاری اصناف محترم تشکر و قدردانی نماییم. و این کار ادامه دارد.

بازار های روز در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل گردید . تمامی مراسمات مختلف در سطح شهرستان با همکاری مردم و اهالی محترم لغو گردیده است.

توزیع الکل در داروخانه توسط دانشکده علوم پزشکی هر روز انجام می‌شود و در خصوص برخی از کمبود ها از مردم عذرخواهی می نماییم و امیدواریم که در روز های آینده با پیگیری نماینده محترم، فرماندار محترم و استاندار تلاشگر این موضوع حل گردد.

کشف مواد شوینده وضدعونی کننده توسط نیروی محترم انتظامی شهرستان خلخال

تمامی خانه مسافرهای مجوز دار و بدون مجوز دار درحال رصد توسط این ستاد می باشد و به جد از واگذاری سوئیت به مسافران جلو گیری می شود همشهریان عزیز در صورت مشاهده موارد رو به ستاد اعلام نمایند.

راه اندازی دو خط تولید ماسک توسط سپاه شهرستان. و یک واحد بخش خصوصی اقدام به تولید ماسک نموده اند و در اسرع وقت در بین مردم توزیع خواهد شد.

۲واحد تولید مواد ضدعفونی کننده در خلخال با پیگیری فرماندار و استاندار محترم در روز های آینده اقدام به تولید خواهند کرد و مشکل کمبود مواد ضدعفونی کننده در شهرستان حل خواهد شد.و اقدامات مورد نیاز در پیشگیری از این بیماری توسط قرارگاه زیستی شهرستان تا برچیده شدن این بیماری انجام وهمه عزیزان پای کار خواهند بود .

ستاد سعی براین دارد که کمبود ها را در اسرع وقت تامین نماید و از این بابت از همه مردم شریف شهرستان استدعا داریم که در تمامی موارد فرزندان و خدمتگزاران خود را در مقابله با این بیماری یاری نمایند.

جا دارد از تمامی پرسنل خدوم و زحمت کش دانشکده علوم پزشکی خصوصا پرستاران و پزشکان محترم که در خط مقدم این بیماری تلاش روز افزون می نمایند تقدیر و تشکر نماییم.

با توکل بر خداوند متعال و همدلی و همکاری مردم شریف شهرستان کرونا را شکست خواهیم داد.


با آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران خصوصا همشهریان عزیز و بزرگوار در شهرستان خلخال
رضا شکری، دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان خلخال، قرارگاه زیستی شهرستان مقابله با بیماری کرونا ویروس‏

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (2)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

خواهشا لطفا همونطور که جاده اسالم رو دستور دادید ببندن. جاده پونل جاده درام از سمت ماسوله و سرچم و کیوی رو هم ببندید عاجزانه خواهشمندیم خلخالیم به عنوان یک رسانه شهرستان خلخال که همواره باید صدای مردم خلخال باشند پیگیر جدی این موضوع باشد و با انتشار نقطه نظرات مردم و درخواست انها و ارسال به فرماندار کار را عملی کنند.قرنطینه نکردن خودجوش شهر خلخال یعنی بازی با جان مردم!یعنی تبدیل موارد نادر...

خواهشا لطفا همونطور که جاده اسالم رو دستور دادید ببندن. جاده پونل جاده درام از سمت ماسوله و سرچم و کیوی رو هم ببندید عاجزانه خواهشمندیم خلخالیم به عنوان یک رسانه شهرستان خلخال که همواره باید صدای مردم خلخال باشند پیگیر جدی این موضوع باشد و با انتشار نقطه نظرات مردم و درخواست انها و ارسال به فرماندار کار را عملی کنند.قرنطینه نکردن خودجوش شهر خلخال یعنی بازی با جان مردم!یعنی تبدیل موارد نادر درگیر بیماری به شیوع بسیار گسترده در شهر و روستاها که امکانات درمانی خوبی ندارن!واقعااااااااااااا جدی بگیرید جان خود مسئولان و بچه هاشون و همه در خطره

ادامه مطلب
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام خدمت شما . در حال حاضر جاده پونل که از اواسط پاییز مسدود هست . جاده کلور درام و درام هشجین هم مسدود شده. و سمت ماسوله هم چون برفروبی نشده مسدود بوده و قابل تردد نیست. طبق گفته فرماندار پست بهداشتی در ورودی از سمت جاده فیروز آباد مستقر خواهد شد.
ما تمام مطالب ارسالی از سمت شما مخاطبان گرامی را به اطلاع مسئولین شهر می رسانیم

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: