با در نظر گرفتن اینکه هر فرد ناقلی می تواند چهار نفر را در حالت خوشبینانه و یک جمعیت زیاد را  در حالت بدبینانه ای بیمار کند، پس با دیدن تصاویر امروز می توان نتیجه گرفت که در هفته های آینده موج عظیمی از بیماری کرونا کل شهرستان خلخال را فرا خواهد گرفت.

مسلماً شورای تأمین شهرستان خلخال در اقدامی شایسته نسبت به ایجاد خاکریز در چندین قطعه از جاده خلخال به اسالم اقدام نموده است ولی اهالی خلخال و کسانی که در شهرهای استان گیلان زندگی میکنند متأسفانه نسبت به این امر نیز بی تفاوت بوده و با خودروهای خطی گیلان، مینی بوس و ... تا اولین خاکریز در   کیرمان و حوزه استحفاظی خلخال آمده و از آنجا بصورت پیاده مسیری در حدود 20 کیلومتر را تا آخرین خاکریز در اطراف چشمه مجره طی مسیر کرده و در این قسمت طبق هماهنگی که با راننده های آشنا و یا دوستان و اقوام داشته اند سوار خودروی آنها شده و به مقصد خود می روند. امروز با خودرویی مواجه دشیم که مسافرین آمده از رشت را سوار خودروی خود کرده و به مقصد روستایی در بخش شاهرود حرکت کردند و مسلماً چون قسمت کنترل واقع در پلیس راه می باشد و جاده آن روستا در شاهرود از این گیت عبور نمی کند، معلوم نیست تکلیف این مسافرین چه باشد؟ و اگر ناقل بیماری باشند تکلیف اهالی یک روستا و چندین خانواده چه خواهد شد؟

بعد از بازدید و تهیه گزارش از این خاکریز به سراغ گیت ورودی واقع در پلیس راه ازناو آمدیم و آنجا نیز مشاهده نمودیم که مامور زحمتکش بهداشت بدون دستگاه های مربوط به کنترل و نظارت مشغول به گذراندن شیفت خود می باشد که جا دارد در این خصوص امکانات لازم در اختیار این عزیزان قرار بگیرد.

انتظار داریم شورای تامین شهرستان خلخال در کنار اقدامات ارزنده خود در بستن جاده های ارتباطی، در مورد مسافرین و اشخاصی که بصورت پیاده طی مسیر می کنند و برخورد قانونی با راننده هایی که اقدام به جابجایی آنها می کنند اقدامات لازم را انجام دهد تا اهالی شریف شهرستان خلخال بدون نگرانی دوران کرونا را سپری کنند و گرنه با این وضعیت و عدم رعایت اهالی، روزهایی سخت را پیش رو خواهیم داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (2)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام اگر راست میگویند نیروی انتظامی پلیس راهور جلوی خودرو را بگیرد

This comment was minimized by the moderator on the site

خاک ریز اولی که برف بود

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: