نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس گفت: دانشکده علوم پزشکی و تنها بیمارستان منطقه فاقد امکانات به روز پزشکی از جمله تجهیزات ام‌آرآی و امکانات نوین تشخیص پزشکی است و در این خصوص باید برای جبران کمبودها اقدام شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا سیدغنی نظری روز پنجشنبه در آیین تجلیل از مدافعان سلامت خلخال افزود: کرونا هنوز به عنوان تهدید بزرگ سلامت مردم مطرح بوده و همچنان خطر ابتلا به این بیماری همانند روزهای آغازین آن افراد جامعه را تهدید می‌کند.

 وی با بیان اینکه شاخص بهره‌مندی مردم استان اردبیل از راه‌های مناسب ارتباطی شهری و روستایی ۲۰ درصد پایین‌تر از شاخص کشوری است، بیان کرد: این رقم در خلخال و کوثر ۴۰ درصد می‌باشد.

او اظهارداشت: مخالف آغاز پروژه‌های عمرانی جدید بدون پشتیبان مالی بوده و بنابراین از حضور در هرگونه مراسم کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی پرهیز خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه همه‌جانبه استان نیازمند همکاری و همدلی نمایندگان استان در مجلس و همکاری مردم است، گفت: در کنار انجام وظایف قانون‌گذاری برای تامین  اعتبارات ملی پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام با جلب نظر وزرای دولت تلاش خواهم کرد.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس از مدافعان سلامت دانشکده علوم پزشکی خلخال تجلیل شد.

لینک کوتاه : khalkhalim.com/ca7d0

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: