دبیر مدیریت بحران شهرستان خلخال درگفتگو با خبرنگار خلخالیم گفت : در ارتباط با شیوع ویروس کرونا، خلخال هم اکنون در وضعیت زرد قرار دارد و اگر مردم رعایت نکنند مدیریت بیماری در روزهای آینده در سطح شهرستان با دشواری مواجه خواهد شد.

رضا شکری افزود: هم اکنون بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال وضعیت مناسبی دارد و کادر درمانی و پزشکان و پرستاران و تمامی نیروهای شاغل برای حفظ سلامتی شهروندان عزیز خلخالی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی با اشاره به طرح اجباری استفاده از ماسک در سراسر کشور افزود: تا کنون کمبود ماسک در سطح شهرستان خلخال گزارش نشده است و در صورت بروز هرگونه وقفه در تأمین ماسک، موضوع را به جد در دستور کار قرار خواهیم داد تا مردم در تأمین ماسک هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

شکری ضمن تشکر از فرماندار خلخال و اعضای شورای تأمین و عوامل دانشکده علوم پزشکی، گفت: در رابطه با مدیریت و کنترل شیوع بیماری کرونا، قرارگاه زیستی خلخال تاکنون بیش از ۱۲۰ جلسه برگزار کرده است و تمامی اعضا، بدون هیچ توقعی در تلاش هستند تا سلامتی مردم حفظ شود.

وی با تاکید بر اینکه اعضای قرارگاه زیستی مقابله با کرونا خلخال تا مدیریت کامل بیماری در کنار مردم بوده و در حفظ سلامتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد، از عموم مردم خلخال به ویژه بازاریان که با وجود شرایط اقتصادی در مدیریت این بیماری همراهی کردند تشکر نموده و از مردم خواست که تا عادی شدن شرایط کماکان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور در تجمعات، بخصوص در اماکن مسقف جداً خودداری نمایند و در موقع خروج از منزل از ماسک استفاده کنند و همچنین افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند، مراقبت‌های لازم را در دستور زندگی خود جهت مقابله با این بیماری قرار دهند.

خبرنگار: سیما جلیلی

انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/eb463

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: