سرپرست فرمانداری خلخال گفت: ایجاد اشتغال و جذب سرمایه‎‎‎‎‎‎‎‎گذار و فراهم نمودن بستر سرمایه‎‎‎‎‎‎‎‎گذاری در شهرستان خلخال با استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و دامداری از مطالبات اصلی جوانان و مردم این شهرستان به شمار می‌رود که امیدواریم مورد توجه دولت قرار گیرد.

به گزارش خلخالیم، مسعود یگانه در جلسه شورای اداری شهرستان در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل اظهار داشت: بایستی طرح‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها و پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های عمرانی خلخال از جمله احداث تونل در مسیر خلخال- اسالم که بارها وعده آن از سوی مسئولین دولت قبلی داده شده بود اجرایی شود.

وی با بیان اینکه راه اصلی و ارتباطی کلور- درام یکی از بهترین راه‎‎‎‎‎‎‎های کشور به لحاظ گردشگری است و اجرای این پروژه با کار تیمی محقق می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎شود، گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان و نمایندگان در سفر رییس جمهور به استان بتوانیم تمام اعتبار مورد نیاز را مصوب و تامین کنیم.

سرپرست فرمانداری خلخال راه‎‎‎‎‎‎‎‎های بین شهری و روستایی منطقه را نیز نامناسب دانست و خواستار توجه دولت به رفع مشکلات موجود شده است و از دیگر مطالبات مردم خلخال بهسازی جاده‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها و تامین آب آشامیدنی روستاها و تامین نهاده‎‎‎‎‎‎‎‎‎های دامی است و مردم انتظار دارند در سفر رئیس‌جمهوری  مشکلات موجود بررسی و نسبت به رفع آنها دستور لازم صادر شود.

وی توسعه اقتصادی را با ایجاد شهرک‎‎‎‎‎‎‎های صنعتی، کمک به رونق بیشتر حوزه‎‎‎‎‎‎‎‎‎های گردشگری و صنایع دستی را مهمترین مطالبات مردم دانست و گفت امیدواریم دولت کنونی روند توسعه اقتصادی را به عنوان مهمترین مطالبه خود شتاب مضاعف بدهند.

وی در خصوص زیرساخت‌های اینترنتی گفت: با توجه به توسعه اینترنت در کشور، همچنان برخی از مناطق روستایی خلخال از دسترسی به آن محروم هستند.

یگانه گفت: با توجه به اینکه پروژه‎‎‎‎‎‎‎‎‎های سد معیشتی نیمه کاره مانده‎‎‎‎‎‎‎‎‎اند امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز عملیات اجرایی 9 سد معیشتی نیمه کاره شهرستان خلخال تکمیل شود.

یگانه افزود: در فصول کاری مانند بهار و تابستان جمعیت این شهر و روستاهاای اطراف به واسطه مشاغل کشاورزی، دامداری و باغداری به مراتب افزایش می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎یابد اما زیرساخت‎‎‎‎‎‎‎‎‎های لازم برای توسعه صنعتی و ایجاد صنایع تبدیلی، امکانات رفاهی و تفریحی و بسترهای فرهنگی در شهرستان خلخال چندان مهیا نیست.

وی ایجاد ظرفیت‎‎‎‎‎های فرهنگی، تفریحی و ورزشی در راستای کاهش آسیب‎‎‎‎‎‎های اجتماعی و همچنین ایجاد کانون‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های فرهنگی و هنری را از نیازهای اساسی جامعه جوان شهرستان خلخال دانست و اظهار امیدواری کرد که این کاستی‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها بایستی مورد توجه رئیس‎‎‎‎‎‎جمهوری در سفر به استان اردبیل قرار بگیرد.

وی در ادامه یکی از انتظارات مردم شهر خلخال از رئیس جمهوری را اختصاص بودجه کافی و تسریع در ساخت تصفیه‎‎‎‎‎‎‎خانه فاضلاب این شهر شد.

 گفتنی است: رئیس جمهوری و تعدادی از اعضای هیئت دولت روز پنجشنبه در هشتمین سفر استانی به استان اردبیل سفر خواهند کرد و این سفر یک روزه خواهد بود.

 

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a0841

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: