رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل نتایج یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان را اعلام کرد. غنی نظری با 22698 رای از مجموع 48950 رای ماخوده حائز اکثریت در خلخال و کوثر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، بهروز ندایی افزود: از مجموع ۲۱۴ هزار رای ماخوذه از حوزه انتخابیه اردبیل ،نیر، نمین و سرعین علی نیکزاد ثمرین با ۱۱۷ هزار و ۶۱۲ رای، سید کاظم موسوی با ۵۹ هزار و ۵۱۶ رای و صدیف بدری با ۵۳ هزار و ۷۰۸ رای از این حوزه انتخابیه به مجلس راه یافتند.

وی بیان کرد: از حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از مجموع ۱۱۰ هزار و ۳۹۹ رای ماخوذه عباس جهانگیرزاده با ۲۴ هزار و ۷۷۲ رای حائز اکثریت آرا شدند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل افزود: از حوزه انتخابیه شهرستان گرمی از مجموع ۴۲ هزار و ۳۹۱ رای ولی اسماعیلی با ۲۴ هزار و ۱۶۹ رای حائز اکثریت آرا شدند.

ندایی گفت: از حوزه انتخابیه مشگین شهر از مجموع ۷۲ هزار و ۶۵۲ رای ماخوذه ، محمد عباس زاده با ۳۲ هزار و ۲۵۴ رای به مجلس راه یافتند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر نیز از مجموع ۴۸ هزار و ۹۵۰ رای ماخوذه سید غنی نظری خانقاه با ۲۲ هزار و ۶۹۸ رای حائز اکثریت آرا شدند.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: