امام جمعه خلخال بر ضرورت احداث تونل در گردنه الماس در جاده اردبیل - اسالم تاکید کرد و گفت: وعده های مسوولان در این زمینه باید عملی شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: تامین 200 میلیارد ریال اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث تونل در گردنه الماس واقع در جاده خلخال به اسالم وعده رییس سازمان برنامه و بودجه بوده و تاکنون هیچ گونه اقدامی برای عملی شدن آن نشده است.

وی گفت:با تلاش های صورت گرفته از سوی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل وهمچنین استاندار دلسوز و تلاشگر استان مشکل حذف نام این پروژه از لیست پروژه های سفر ریاست جمهوری به استان  برطرف شده و بیش از این تاخیر در اجرای این پروژه مورد جایز نیست.

وی اظهار کرد:اجرای پروژه حذف گردنه الماس و احداث تونل در مسیر کوهستانی و مه گیر خلخال به اسالم برای سهولت در تردد مسافران  ضروری بوده و مسوولان استان و شهرستان باید از فرصت سفر رییس جمهوری به استان برای اجرای این طرح استفاده کنند.

حجت‌الاسلام اسدی اظهار کرد: با توجه به وقوع حوادث مختلف ناشی از بارش‌های سنگین برف،کولاک شدید در گردنه الماس احداث تونل برای حذف این گردنه خطرناک ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در جامعه و تداوم آن موجب کمرنگ شدن برنامه های مذهبی شده است از برپایی دسته عزاداری امروز به همت وتلاش نیروهای نظامی و انتظامی و شرکت گسترده مردم ولایی این شهر قدردانی کرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fb7f9

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: