فرماندار خلخال گفت: با بهره‌برداری از پروژه بزرگ احداث پست ۲۳۰ کیلو ولت و خط انتقال جدید نیروی برق خلخال، برق پایدار و مورد نیاز صنایع بزرگ این شهرستان در میان مدت ۲۰ ساله تامین می‌شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، فریدون بابایی  در دیدار اعضای شورای اداری خلخال با امام جمعه این شهر افزود: پروژه‌های ایجاد پست ۲۳۰ کیلوولت و نیز خط انتقال جدید از خط انتقال نیروی پره‌سر در استان گیلان به این منطقه برای تغذیه پست جدید از سه سال پیش آغاز شده و این پروژه‌ها هم‌اکنون آماده بهره‌برداری هستند.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر تامین برق پایدار منطقه زمینه برای تامین نیاز برقی متقاضیان اجرای طرح‌های بزرگ صنعتی در این شهرستان فراهم می‌شود، اظهارکرد: ارزش سرمایه‌گذاری این طرح بزرگ خلخال بیش از هزار و ۱۴۱ میلیارد ریال است که در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری بصورت ویدئو کنفرانس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار خلخال گفت: همزمان با دهه مبارک فجر امسال ۳۵ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی این شهرستان با بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

او اظهارکرد: از این تعداد ۲۶ پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر۲ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال و ۹ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۶۱۰ میلیارد ریال بخش خصوصی در مناطق مختلف این شهرستان اجرا شده است.

وی بیان کرد: پروژه بزرگ آبرسانی از سد بفراجرد - خلخال با ۴۵۰ میلیارد ریال ، احداث تصفیه‌خانه آب شرب با استفاده از روش بی او تی و با صرف اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال، پروژه احداث پست ۲۳۰ کیلوولتی برق با یک هزار و ۱۴۱ میلیارد ریال ، هشت طرح گازررسانی به روستاهای ترازوچ ، نیاخرم، پشگمان، ویو، نساز، طویستان ، گلوجه و ایلوانق با ۵۳ میلیارد ریال ، آسفالت راه‌های ارتباطی و سالن تکواندو از جمله طرح‌های عمرانی آماده افتتاح در شهرستان خلخال می‌باشد.

وی گفت: همزمان با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی، مراسم  کلنگ‌زنی ۲ مدرسه در روستاهای محروم این شهرستان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در دهه مبارک فجر امسال برگزار خواهد شد.

بابایی با بیان اینکه علاوه بر پرداخت کامل مطالبات پیکانکار مجری پروژه راه‌سازی خلخال - منجیل ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار جدید برای تسریع در کار این پروژه امسال تخصیص یافته است، افزود: با تلاش‌های استاندار اردبیل و نماینده مردم منطقه در مجلس هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل اعتبارت فاینانس بانک مسکن به این پروژه تزریق می‌شود.

او با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: خدمات ارائه شده به مردم منطقه در طول ۴۱ سال عمر با برکت انقلاب و نظام اسلامی ایران باید به نحو احسن به مردم اطلاع‌رسانی شود.

حجت‌الاسلام کریم اسدی ، امام جمعه خلخال نیز گفت: مردم با فرهنگ و ولایت‌مدار این شهرستان همواره قدردان خدمات ارزشمند نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه انسجام و وحدت به عنوان بزرگترین سرمایه انسانی موجب پیشرفت جوامع از جمله منطقه خلخال است، اظهارکرد: خدمت بی‌حاشیه مسئولان زمینه آرامش اقشار مختلف را فراهم کرده است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fa1eb

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: