خلخالیم، جواد فرامرزی/ نوسانات شدید و قطع و وصل مکرر برق مردم شهرستان خلخال را با مشکلات جدی مواجه کرده است؛ علت چیست ؟ /مشکل از وزش باد است یا فرسودگی زیر ساخت ها ؟

متاسفانه در یک سال گذشته وضعیت نوسان برق در شهرستان خلخال باعث ایجاد نگرانی خسارت به لوازم برقی شهروندان گردیده است، در این خصوص طی تماس با مسئولین اداره برق خلخال، وزش باد شدید و کوهستانی بودن برخی از مسیرهای انتقال، دلیل این قطع و وصل ها اعلام گردید.

اما سوال اینجاست خلخال که همیشه کوهستانی بوده و برخی از مسیرها هم همیشه باد گیر بوده است و تدابیر لازم برای زیر ساخت های این مناطق اندیشیده شده و در طی سالیان متمادی به پایداری رسیده است، پس چرا این نوسانات یک سالی است که بیشتر شده ؟

به نظر می‌رسد با توجه به زیاد شدن دفعات نوسان، شبکه برق در خلخال با مشکلات جدی روبروست که نمی‌توان همه تقصیرها را به گردن باد انداخت و تلاش و عزم مسئولان مربوطه را می‌طلبد تا به این وضعیت پایان دهند، چون اگر قرار باشد با هر وزش باد، برق یک شهرستان با چالش و مشکل مواجه شود و کسی هم پاسخگو نباشد، لابد باید مقصر اصلی این اتفاقات را اداره هواشناسی بدانیم! :-)

لذا از مسئولین اداره برق خلخال انتظار می‌رود حداقل با مصاحبه یا ارائه گزارش دلیل اصلی مشکلات را اعلام و نسبت به اصلاح زیر بنایی و زیر ساختی و تخصصی برق اقدام نمایند.

و اگر هم دلیل این همه نوسانات، وزش باد باشد، مشخص می‌شود شبکه برق رسانی ما دچار معضلات حاد و جدی شده و نیازمند اصلاح و بهینه سازی شبکه برق می‌باشد، تا اهالی شریف خلخال در این گرانی لوازم برقی، بیش از این تاوان و خسارت ندهند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fbbac

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: