مدیر آب و فاضلاب شهرستان خلخال گفت : با پیگیری ها لازم و مکاتبات با مرکز استان، مشکل قطعی آب شرب شهر هشجین و محله اسلام آباد خلخال برطرف خواهد شد

جعفر یحیوی در مصاحبه کوتاه با خلخالیم گفت : برای رفع مشکل قطعی و کمبود آب شرب هشجین پیشنهاداتی ارائه شده است که در نهایت بعد از چندین جلسه و پیگیری‌های متعدد، مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار به پیماکار واگذار شد که بزودی عملیاتی خواهد شد.

وی گفت : برای  رفع کمبود آب شرب  طرح بازسازی 4 ایستگاه پمپاژ شیر آلات و 13 کیلومتر خط انتقال از قزل اوزن تا خود شهر هشجین  و  توسط پیمانکار آغاز و با نظارت آب و فاضلاب اجرایی خواهد شد.

یحیوی افزود: بازسازی آبرسانی به شهر هشجین  آبرسانی به 4 روستا ی کزج، منامین، هشی و گهراز نیز که از آب شهری تامین می شود را تحت تاثیر قرار خواهد داد و به افزایش آب به این روستا ها کمک خواهد کرد.

وی در خصوص تلاش برای پایداری آب شرب در محله اسلام آباد خلخال هم گفت: پیگیری های جدی از سوی فرماندار خلخال و امور آب نیز صورت می گیرد اقدامات لازم برای  واگذاری به پیمانکار در حال انجام است.

یحیوی گفت : برای بهبود وضعیت آب شرب این محله 11 میلیارد تومان لازم است که با احداث دو مخزن 1000 متر مکعبی و احداث خط انتقال و شبکه توزیع  و حمایت های آب منطقه تلاش است بزودی عملیات اجرایی این پروژه نیز شروع شود.

 لینک کوتاه : khalkhalim.com/f0323

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: