سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: به علت بارش برف،کولاک مقطعی و یخ‌بندان سطح جاده در گردنه الماس واقع درمحور خلخال به اسالم عبور از این گردنه تنها با استفاده از زنجیرچرخ صورت می‌گیرد.

​به گزارش خلخالیم به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل،معروف خســروی افزود:در حال حاضر به جز راه ارتباطی خلخال به پونل در استان گیلان سایر جاده‌های اصلی و فرعی این شهرستان باز و تردد خودروها در آنها جریان دارد .

سرپرست اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان خلخال تصریح کرد: ۱۲ گروه راهداری با بکارگیری ۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک ،نیمه‌سنگین و سنگین وظیفه برف‌روبی و بازگشایی بیش از ۸۰۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی اصلی ،فرعی و روستایی این شهرستان را برعهده دارند.

خسروی گفت: علاوه بر ماشین‌آلات در اختیار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال به دلیل وسعت و تعدد راه‌های ارتباطی برف‌گیر ، تعدادی از ماشین‌آلات سنگین برف‌روبی بخش خصوصی نیز بصورت استیجاری و فصلی برای کمک به ناوگان راهداری بکار گرفته می‌شود.

وی از مردم خواست قبل از سفر از طریق سامانه 141 ویا شماره تلفن 33745902 مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: