مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: قطعه یک پروژه احداث راه اصلی کلور – درام به طول ۱۷.۵ کیلومتر با برآورد اولیه ۱۶۰۰ میلیارد ریال به مناقصه گذاشته شد.

به گزارش  خلخالیم به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( اردبیل ) ، محبوب حیدری  در بازدید از پروژه احداث راه اصلی کلور – درام که با حضور  استاندار اردبیل ، نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران انجام گرفت اظهار داشت: قطعه یک پروژه احداث راه اصلی کلور – درام حد فاصل روستای درو تا قشلاق دیز به طول  ۱۷.۵ کیلومتر با برآورد اولیه ۱۶۰۰ میلیارد ریال به مناقصه گذاشته شد.

وی گفت : مسیر کلور _ درام ، شهرستان خلخال را از بن بست گردشگری و اقتصادی خارج می کند و مسافران برای حضور در استان این مسیر را به عنوان امن ترین و بهترین مسیر انتخاب خواهند کرد که در این شرایط برای اقتصاد شهرهای خلخال و کلور نقش بسزایی خواهد داشت.

اخنصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع پروژه احداث راه اصلی کلور – درام 

اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در ادامه این بازدید با اشاره به پیشرفت خوب پروژه و افزایش جبهه‌های کاری در پروژه خلخال ـ کلور ـ درام، اظهار داشت: با تکمیل این پروژه، مسیر ارتباطی استان اردبیل به استان های گیلان و زنجان یک راه مطمئن، خوب و ایمن خواهد بود.

وی گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع بانکی برای تسریع در روند پیشرفت پروژه اختصاص یافته است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اواخر سال گذشته ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل جهش تولید به این پروژه تزریق شده و در راستای تامین اعتبار تلاش رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، همکاری نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی و پیگیری اجرایی مدیرکل راه و شهرسازی استان ادامه دارد.

وی گفت: شرکت جهاد نصر زنجان با توجه به حساسیت پروژه، ۴۱دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین را در این مسیر بکار گرفته و پیشرفت پروژه قابل قبول ارزیابی می شود

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fc99a

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: