تحریریه خلخالیم/ "کلور درام" نام عجیبی نیست؛ این پروژه که دارای ردیف اعتباری ملی است و زحمات زیادی برای این طرح کشیده شده است، در حال حاضر نام آشنایی برای اهالی شهرستان خلخال و حتی استان اردبیل می‌باشد.

به خصوص چندسال پیش که با انتخاب پیمانکار جدید بنام "جهادنصر" و با پوشش دادن رودخانه‌ها و اتمام پل‌های خاص این طرح ملی، عملا گذر خودروها و اهالی منطقه به سوی طارم هموار شده و مردم از کم و کیف قضیه و اهمیت این جاده خبردار شده اند و لازم نیست بار دیگر از خصوصیات این جاده و نقش آن بگوییم چون همه به لطف عبور و مرور و رسانه‌ها و همچنین انتخابات از این قضایا خبردار هستند.

ولی سوال مهمی که الان برای شهروندان عزیز پیش آمده، اینست که چرا شرکتی که ظاهرا و بنا به گفته مسئولین شهرستانی و استانی هیچ طلبی ندارد، در حال حاضر اینگونه با تجهیزات و ادوات کم مشغول به جاده سازی می‌باشد؟! آیا این همان پیمانکاری است که وقتی وارد پروژه می‌شدیم از زمین و آسمان شاهد فعالیت ادوات بودیم؟! پس چرا الان چند دستگاه بولدوزر و کامیون را این طرف و آن طرف می‌کند؟! چرا قطعه زاویه جعفرآباد به خساره و ابتدای آسفالت رها شد؟! قطعه ای که می‌توانست بحث بازگشایی کلی جاده را به پایان ببرد و اتصال بین دو منطقه را بطور کامل برقرار کند! و حالا ادوات ناچیز در مسیر آبگرم مشغول هستند.

مردم منطقه انتظار داشتند در همه جبهه‌های این پروژه ملی کار شود نه اینکه تعدادی بولدوزر را با تشخیص مسئولان این ور آن ور کنند و وقتی که خاکبرداری یا به اصطلاح گوشت کار برداشته شد، و کار که به استخوان و ابنیه و زیرسازی و ... رسید خبری از فعالیت نباشد.

این روزها که بحث های طرح ملی و ردیف اعتباری می‌شود مردم انتظار دارند طرح هایی که برایشان زحمت فراوان کشیده شده تا دارای ردیف ملی شوند و علنا و عملا دارای ردیف اعتباری باشند، پیگیری های لازم نیز در خصوص این طرح ها انجام شود وگرنه شایسته نیست در مواقعی که بازدیدی از سوی مسئولین استانی و شهرستانی انجام می‌شود، پیمانکار با اطلاع قبلی، ادوات را در یک نقطه جمع کرده و گرد و خاک راه بیاندازد که این پروژه فعال است!!!

ضمن تشکر از استاندار گرامی، مهندس بهنام جو بابت پیگیری این طرح ملی و بحث فاینانس بانک مسکن از بابت قطعه درو تا دیز، خواهشی که از استاندار محترم و پیگیر داریم این است که بصورت سر زده نیز بازدیدی از این پروژه داشته باشند و عملکرد پیمانکار و اداره کل راه و شهرسازی را ارزیابی نمایند، ما به‌عنوان شهروند خبرنگار انتظار داریم شرکت و پیمانکاری که طرحی را بر عهده می‌گیرد و طلبش را نیز نقد میکند با تمام توان و در همه قطعه‌ها و جبهه‌ها فعال باشد به خصوص انتظار از شرکتی که باید بصورت جهادی کار کند و ما نیز بابت فعالیت جهادی در سال های گذشته ممنونیم.

از نماینده شهرستان های خلخال و کوثر و فرماندار محترم نیز خواهانیم در خصوص این جاده و کمربندی خلخال بعنوان مکمل مسیرهای ارتباطی منقطه خلخال، اهتمام ویژه‌ای به خرج دهند. طرح های ملی ما نظیر کمربندی (قطعه ۴ جاده خلخال - فیروزآباد) و جاده کلور درام و ... به این راحتی‌ها به‌دست نیامده اند که براحتی اسیر خاک بازی شوند و فرصت‌های توسعه منطقه خلخال در لابلای روزمرگی‌ها دچار تاخیر و خسران شوند.

تحریریه خلخالیم

مطالب مرتبط :

پروژه راه اصلی خلخال - منجیل (رصد کلی پروژه)

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f9f72

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام و احترام
از کمپین پیگیری جاده خلخال - منجیل چه خبر ؟ از بزرگان شهر و منطقه که پیگیر موضوع بودند نتیجه ای حاصل شد؟
با تشکر از رسانه وزین خلخالیم که پیگیر روند کار جاده هستند.

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: