معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با رفع نواقص موجود در راه ارتباطی خلخال - پونل امکان استفاده مسافران از این جاده ارتباطی بین استان‌های گیلان- اردبیل در تمام فصول فراهم خواهد شد.

به گزارش خلخالیم داریوش امانی در حاشیه  بازدید از جاده خلخال - پونل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: وجود نواقص متعدد در مسیر برف و بهمن‌گیر این جاده از جمله فقدان امکاناتی همچون گالری و بهمن‌گیر موجب شده تا این راه ارتباطی ۶ ماه از سال برای مردم استان‌های گیلان و اردبیل مسدود و بلااستفاده شود.

وی افزود: استفاده تمام فصل از این راه ارتباطی جزو مطالبات به حق مردم ۲ استان  گیلان و اردبیل بوده و سازمان راهداری اعتبار مطالعات اجرای طرح بهسازی و زمینه‌سازی استفاده تمام فصول سال از این راه را تامین می‌کند.

امانی گفت: در زمان پایان مطالعات طرح و تخمین و برآورد اعتبار موردنیاز، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نسبت به تامین ۳۰ میلیارد ریال اعتبار جهت نصب و راه‌اندازی امکاناتی همچون گالری و بهمن‌گیر در مسیر برف و بهمن‌گیر جاده اقدام کرد و انتظار دارد نمایندگان ۲ استان گیلان و اردبیل نیز برای تامین باقیمانده اعتبار از محل جذب اعتبارات ملی سایر ردیف‌های اعتباری تلاش کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: با توجه به وضعیت نابسامان سطح جاده در راه ارتباطی خلخال - پونل اعتبار موردنیاز برای روکش آسفالت در این جاده از سوی این سازمان تخصیص می‌یابد.

او بیان کرد: با توجه به درخواست نمایندگان خلخال و تالش در مجلس برای ضرورت اجرای روکش آسفالت در مسیر خلخال - اسالم نیز ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمان راهداری  اختصاص و این روکش آسفالت امسال اجرا خواهد شد.

امانی با اشاره به اینکه طرح ایجاد روشنایی در مسیر مه‌گیر اسالم - خلخال در سال‌های گذشته اجرا ولی عملا این طرح به لحاظ وجود نواقصی در آن استفاده نمی‌شود، بر تکمیل این طرح و راه‌اندازی چراغ‌های بکار گرفته در طول مسیر مه‌گیر گردنه الماس خلخال واقع در این مسیر ارتباطی تاکید کرد.

وی از پس از بادید از ۲ مسیر ارتباطی خلخال - اسالم و خلخال - پونل در راهدارخانه الماس خلخال حضور یافته و در جلسه مشترکی با حضور نمایندگان شهرستان‌های خلخال و کوثر و تالش در مجلس فرمانداران این ۲ شهرستان و مسئولان راهداری ۲ استان به بررسی آخرین وضعیت این راه‌ها پرداخته و برای تحقق خواسته مردم برای ارتقای ایمنی این جاده‌ها قول مساعد داد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفری ۲ روزه از جاده های ارتباطی استان اردبیل و پروژه های اجرایی این سازمان بازدید و چند پروژه را افتتاح کرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b88b9

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: