سرپرست فرمانداری خلخال گفت: امکانات و ماشین آلات سنگین برف روبی موجود شهرداری این شهربرای رویارویی با بارش برف کافی نیست.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، مسعود یگانه در جلسه کمیته برفروبی خلخال اعلام کرد: شهرداری این شهر در حال حاضر برای برف‌روبی و بازگشایی بیش از ۸۰ خیابان، کوچه و معبر موجود در سطح این شهر تنها ۲ دستگاه لودر و گریدر در اختیار دارد که در صورت بارش‌ سنگین برف با کمبود امکانات برف‌روبی مواجه خواهد شد .

وی با توصیه به شهرداری خلخال جهت عقد قرارداد با بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت ماشین‌الات سنگین برف‌روبی این بخش اظهار کرد: بارش‌های ناگهانی برف سنگین سال‌های گذشته تجربه خوبی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی برای نیاز سنجی امکانات و آماده شدن در فصول بارش و رویارویی با بحران‌های احتمالی است.

رئیس ستاد مدیریت بحران خلخال گفت: برای مقابله با بحران برف و تسریع در برفروبی نیازمند تدوین برنامه جامع برای شهرداری‌ها، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سایر ارگان‌های دخیل در برفروبی  در فصل سرد سال هستیم.

یگانه با اشاره به سختی‌های تردد زمستانی در راه‌های منتهی به استان گیلان از جمله راه خلخال به پونل و اسالم گفت: انتظار می‌رود  اداره راهداری و حمل  و نقل جاده‌ای با بهره‌گیری از توان اجرایی و خدمات‌رسانی خود و همکاری پلیس راه برای ترددهای زمستانی در سطح این راه‌های برفگیر و پرخطر تصمیم گرفته و بهترین خدمات راهداری را به مردم ارائه کند.

وی به توزیع و ذخیره سوخت سه ماهه فصل زمستان مناطق صعب‌العبور و کوهستانی خلخال از سوی شرکت نفت منطقه تاکید و اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد آرد و نان و ستاد سوخت شهرستان و مصوبات مدیریت بحران توزیع به‌موقع آرد و سوخت این مناطق باید در اولویت توجه اداره غله و شرکت فرآورده‌های نفتی شهرستان خلخال قرار بگیرد.

معروف خسروی، رئیس اداره راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای خلخال نیز گفت: بیش از ۲ هزار تن مخلوط نمک و شن برای برفروبی در انبار نمک این اداره برای استفاده در مسیرهای برفگیر و یخبندان  پائیز زمستان ۱۴۰۰ ذخیره شده است.

وی افزود: تمامی امکانات و دستگاه‌های برفروبی در اختیار این اداره شامل پنج دستگاه بولدوزر،سه دستگاه لودر ، پنج دستگاه گریدر، ۱۰ دستگاه کامیون مجهز به تیغه برف روب ، پنج دستگاه خودروی کمک‌دار به‌صورت کامل تعمیر شده و اماده ارایه عملیات هستند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/dee6f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: