رئیس جمعیت هلال احمر خلخال گفت:از ابتدای پاییز تا ۱۴ دی ماه امسال امدادگران مستقر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گردنه الماس این شهرستان به سرنشینان ۲۰۰ خودرو گرفتار برف و کولاک امدادرسانی کردند.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالاحد بابایی درآیین تجلیل از امدادگان جوان جمعیت هلال احمر در پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گردنه الماس واقع در جاده خلخال به اسالم اعلام کرد:در طول این مدت تعداد ۸۰۰ نفر از سرنشینان خودروهای گرفتار برف پس از اسکان موقت در پایگاه به مقاصد خود هدایت شدند.

وی گفت:همچنین در طول این مدت به چند نفر از سرنشینان خودروهای دچار حادثه رانندگی در جاده خلخال به اسالم خدمات سرپایی درمانی از سوی امدادگران مستقر دراین پایگاه ارایه شد. 

بابایی اظهار کرد:پایگاه امداد و نجات جاده ای گردنه الماس خلخال یکی از بزرگترین پایگاه های امداد و نجات جاده‌ای بین‌شهری جمعیت هلال احمر کشور است که دارای امکانات اسکان اضطراری مسافران در راه مانده ،تجهیزات درمانی و سایر امکانات رفاهی است که با استقرار شبانه روزی امدادگران به مسافران خدمات امدادی می‌دهد.

وی با بیان اینکه بیشتر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بصورت داوطلبانه و ایثارگرانه در پایگاه‌های این جمعیت از جمله پایگاه گردنه الماس خلخال فعالیت دارند، گفت: برخی از تجهیزات این پایگاه از جمله ست نجات خودروهای حادثه دیده  نیازمند بروز رسانی هستند.

در این آیین سید جواد یحیی‌زاده سرپرست فرمانداری خلخال نیز خدمات ارایه شده از سوی جوانان امدادگر مستقر در این پایگاه را از جمله عوامل تاثیرگذار در مسافرت امن مسافران این راه اعلام و از تلاش این امدادگران قدردانی کرد.

عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بین‌شهری گردنه الماس خلخال از سال ۱۳۹۵ با زیربنای ۷۱۲ متر مربع  آغاز و با صرف ۳۵ میلیارد و ۸۹۶ میلیون ریال در ابتدای پاییز سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fbf47

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: