فرماندار خلخال طی روزهای گذشته از پروژه راهسازی کلور - درام بازدید نموده و در جریان روند اجرایی این پروژه و وضعیت تجهیز آن توسط پیمانکاران قرار گرفت.

به گزارش خلخالیم، در این بازدید که صادقی معاون فرماندار و فردین مولایی رئیس اداره راه و شهرسازی فرماندار خلخال را همراهی می‌کردند از امکانات و تجهیزات پیمانکاران در قطعات یک و دو بازدید میدانی به عمل آمده و توضیحات پیمانکاران شنیده شد.

سید جواد یحیی زاده گفت: این جاده پروژه حیاتی و مهم برای شهرستان خلخال و کل استان اردبیل است و نماینده ولی فقیه در استان که سال گذشته از نزدیک از این پروژه بازدید داشتند اصرار داشتند که اجرای این پروژه باید با چنگ و دندان تداوم یابد.

فرماندار خلخال در این بازدید وعده داد که تمام تلاش‌ها را برای جذب اعتبارات و پرداخت مطالبات معوق پیمانکاران به کار خواهد بست و در آینده بازدیدها از پروژه جهت پیگیری مستمر آن تداوم خواهد داشت.

مطابق بازدید میدانی خبرنگار خلخالیم :

در قطعه یک این پروژه یک دستگاه بولدوزر و یک دستگاه لودر به همراه یک دستگاه کامیون در مسیر مشاهده شد. مهندسین شرکت ترانشه پل راه، پیمانکار کار قطعه مربوطه، ابراز داشتند که از هفته آینده یک دستگاه بولدوزر و چند دستگاه کامیون به پروژه اضافه خواهد شد و اگر مطالبات معوقه پرداخت شود کارگاه با دستگاههای بیشتری تجهیز و عملیات راهسازی با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

در قطعه دو مسیر کلور درام در روستای قشلاق دیز پرسنل شرکت جهاد نصر زنجان، پیمانکار قطعه دو، در حال بتن ریزی پل قشلاق دیز بودند، چند دستگاه کامیون و کامیون حمل بتن به همراه یک دستگاه بولدوزر در محل مشغول بودند. همچنین دو دستگاه بولدوزر در قطعه میانسران به خساره مشغول و در حال جاده سازی به طرف روستای خساره بودند.از طرف کارشناسان شرکت جهاد نصر زنجان هم عنوان شد که تا بیستم فروردین امسال با همین روال فعالیت خواهند کرد تا تاریخ مذکور اگر مسئولین نسبت به پرداخت مطالبات پیمانکار اقدام کردند کارگاه با دستگاههای جدید تجهیز و روند اجرا تسریع خواهد شد، در غیر اینصورت تصمیمات دیگری توسط پیمانکار مربوطه اتخاد خواهد شد.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/e442c

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: