مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سفر اخیر ریاست جمهوری به این استان، ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی پروژه در حال احداث راه اصلی خلخال ، کلور، درام به منجیل در نظر گرفته شد.

به گزارش خلخالیم، محبوب حیدری روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: با وجود تخصیص اعتبار لحاظ شده از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، در حال حاضر برای تکمیل و بهره برداری  از این پروژه  اعتباری بالغ بر200 میلیارد تومان مورد نیاز است.

وی اظهار کرد: جاده خلخال -کلور- درام به منجیل جاده‌ای مشترک بین دو استان اردبیل و زنجان است، امسال اعتباری بالغ بر ۱۲۶ میلیارد ریال  برای احداث این جاده در نظر گرفته‌ و علاوه بر آن در سفر اخیر ریاست جمهوری نیز در مجموع ۱۰۰ میلیارد  ریال اعتبار برای ادامه روند اجرایی این راه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تشریح کرد: طول این راه ۵۵ کیلومتر بوده که ۳۷.۵ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی اردبیل و  ۱۷.۵ کیلومتر نیز در حوزه استحفاظی استان زنجان قرار دارد.

حیدری افزود: در جریان سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به منطقه ۴.۵ کیلومتر از حوزه زنجان کاهش و به مجموع راه‌های در حال اجرای استان اردبیل در این مسیر اضافه شده و هم‌اکنون طول مسیر پروژه در استان  ۴۲ کیلومتر افزایش یافته و در مقابل مسیر واقع در حوزه استان زنجان به ۱۳ کیلومتر کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی پروژه در هر دو سمت استان‌های زنجان و اردبیل از سوی پیمانکاران مجری در حال اجرا است اظهار کرد: احداث این پروژه اهمیت بالایی برای استان اردبیل داشته و به همین دلیل علی‌رغم وضعیت اقتصادی کشور تمام تلاش ما برای اجرای به موقع و سریع این پروژه است.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: