به گزارش خلخالیم، روز دوشنبه 5 خرداد 1399 اعضای شورای مرکزی کمپین پیگیری جاده خلخال منجیل (کلور درام) در دفتر امام جمعه بخش شاهرود با نماینده منتخب شهرستان های خلخال و کوثر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، اعضای کمپین با تشکر از زحمات و تلاش های مسئولین شهرستانی و استانی به ویژه دکتر بشیر خالقی که پیگیر این جاده بودند و زحمات بسیاری را در این خصوص کشیدند از سید غنی نظری، نماینده‌ی منتخب اهالی شریف خلخال و کوثر خواستار پیگیری‌ها در خصوص جذب اعتبارات بیشتر شدند تا این جاده حیاتی هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

حجت الاسلام شیرعلی‌پور، امام جمعه بخش شاهرود شهرستان خلخال نیز با اشاره به اهمیت این جاده حیاتی برای کل استان اردبیل، از زحمات اعضای شورای مرکزی کمپین تشکر کردند

سید غنی نظری، نماینده منتخب شهرستان‌های خلخال و کوثر با اشاره به اهمیت این جاده حیاتی گفت : من در استان نیز اعلام کرده‌ام، برای منطقه خلخال، جاده درام و برای شهرستان کوثر نیز سد کوثر اولویت بنده است و این مورد را در بین نمایندگان استان گفته ام و تأکید دارم که این جاده کار خواهد شد.

نظری افزود‌: نماینده شهرستان از قدرت زیادی برخوردار است و برخی امور باید در بین نمایندگان حل و فصل گردد و اینکه ما بعنوان نمایندگان مجلس بودجه کشور را مصوب کنیم و بعد برای منطقه خود و برای ریالی پول به سازمان برنامه و بودجه مراجعه کنیم باید این رویه اصلاح گردد.

وی با اشاره به اینکه نماینده هر شهرستانی به عنوان نماینده کل مردم آن مجموعه به حساب می آید گفت: من تمام تلاشم را برای رساندن صدای مردم خواهم کرد و در این بین با طومار نویسی نیز مخالف هستم و اعتقادی به این کار ندارم و مردم هر خواسته ای داشته باشند را باید به اطلاع نماینده برسانند تا پیگیری ها توسط بنده انجام گیرد.

در این دیدار فرماندار شهرستان کوثر و معاونین فرماندار خلخال نیز حضور داشتند و در آخر اعضای شورای کمپین پیگیری جاده خلخال منجیل از مسیر بازدید داشتند.

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/159047226810821.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/159047226816272.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/15904722682083.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/159047226826054.jpg

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/159047226831395.jpg

لینک کوتاه: khalkhalim.com/bbf03

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: