فرماندار خلخال گفت: با هدف پیشگیری از حوادث رانندگی ناشی از تردد کامیون‌های حامل شن و ماسه در راه‌های ارتباطی این شهرستان به استان گیلان تردد این گونه وسایط نقلیه سنگین در روزهای تعطیل ممنوع می‌شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک خلخال افزود: طرح ممنوعیت تردد این نوع وسایط نقلیه سنگین از ساعت ۱۴ روزهای پنجشنبه تا پایان روز جمعه پیشنهاد شده که با تایید در مراجع ذی‌صلاح و همچنین هماهنگی با شورای ترافیک استان گیلان اجرای این طرح از هر ۲ سمت خلخال و گیلان عملیاتی می‌شود.

وی اظهارداشت: با توجه به موافقت پلیس راه استان اردبیل با اجرای این طرح برای عملیاتی شدن آن در سریع‌ترین زمان ممکن و لزوم کنترل بار کامیون‌های حامل شن و ماسه و پیشگیری از تخریب آسفالت محورهای ارتباطی خلخال - گیلان اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای خلخال نسبت به راه‌اندازی باسکول و ارتفاع‌سنج در ورودی راه‌های خلخال - اسالم و پونل  بر اساس مصوبات قبلی شورای ترافیک خلخال اقدام کند.

او با بیان اینکه شورای ترافیک خلخال رتبه دوم استان اردبیل را از لحاظ اجرای مصوبات شورای ترافیک در سال گذشته کسب کرده ، گفت: پیشنهادات و مصوبات این شورا در راستای ارتقای ایمنی تردد در معابر عمومی شهری ،جاده‌های ارتباطی بین‌شهری و روستایی ،ترویج فرهنگ رانندگی صحیح از سوی رانندگان ،تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه موتوری و کاهش حوادث رانندگی درون و برون‌شهری صورت گرفته است.

رییس شورای ترافیک خلخال با اشاره به توقف فعالیت خط اتوبوس‌رانی خلخال - اردبیل بر لزوم فعالیت دوباره آن از سوی پایانه مسافربری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه پروژه روشنایی گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم از ۱۰ سال پیش آغاز ولی همچنان نیمه‌کاره مانده ، افزود: با توجه به تعریض جاده از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و حذف تیرهای برق روشنایی جاده ، اداره کل راه و شهرسازی استان موظف به راه‌اندازی آن است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ab95d

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: