مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت :  باتوجه به پایین بودن شاخص آسفالت روستایی شهرستان خلخال نسبت به شاخص استانی، با اولویت بندی بخصوص راههای روستاهایی که  بالای 50 خانوار، پیش بینی شده بتوانیم این عدد را به شاخص استانی نزدیک کنیم.

کلیم اله وثوقی در بازدیدی که از جاده های مواصلاتی شهرستان خلخال داشت از آسفالت یازده جاده روستایی شهرستان خلخال خبرداد و افزود امسال در طرح احداث راه روستایی ، راههای روستای آقبلاغ ، اناویز ، گلوجه ، یلیجه ، سوسهاب ، میانرودان و از میان طرح ابرار راههای روستایی سقزچی ، قره تیکان ، ونن ، کرکزلو و روستای کمر آسفالت می شود

وی اضافه کرد که امسال در جاده های خلخال به اسالم ، خلخال به کوثر ، خلخال به کلور و خلخال به هشجین پروژه روکش آسفالت را داریم و در مجموع بیش از ده میلیارد تومان از اعتبارات ملی، استانی و طرح ابرار در حوزه های مختلف از جمله نقاط حادثه خیز ، ایمنی محورها و نگهداری مستمر اختصاص یافته است.
 
در این بازدید سید غنی نظری نماینده خلخال و کوثر گفت : عمده ترین دغدغه مردم شهرستانهای خلخال و کوثر در حوزه راه بخصوص راههای روستایی و پایین بودن 20 درصدی شاخص بود که با پیگیری های مکرر و قبول وزارت مربوطه، اقدامات لازم در حوزه راههای روستایی درحال انجام است .

وی در ادامه گفت : مردم مطمئن باشند که بنده اجازه تعطیلی هیچ پروژه ای را نمیدهم و اخیراً با رایزنی‌های صورت گرفته، 15 میلیارد تومان اعتبار به پروژه کلور – درام تزریق شده و پروژه هشجین به سرچم هم با قاطعیت پیگیری می شود.

 

گزارش : قدرت اله مرادی

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b5e23

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

جناب مدیر کل محترم راهداری استان اردبیل
و
نماینده محترم خلخال در مجلس شورای اسلامی
با سلام
روستای سجهرود که بالای 100 خانوار دارد کجایی این پروژه قرار گرفته است؟ آسفالت 3 کیلومتر راه مگر چقدر هزینه دارد این مهم انجام نمی شود با اینکه بارها در این مورد نوشتیم و درخواست کردیم اما ظاهرا صدای ما شنیده نمی شود.

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: