انا لله و انا الیه راجعون؛ با نهایت تاسف و تاثر باخبر شدیم دکتر تیمور توکلی هشجین، برادر شهید حیدر توکلی، چهره ماندگار کشوری و استاد دانشگاه تربیت مدرس تهران و از مفاخر خلخال در کشور کانادا به دیار حق شتافتند.

دکتر تيمور توكلي هشجين در سال 1316، در شهرستان خلخال متولد شد، دوره ابتدايي را در هشجين و سه سال دبيرستان را در مركز شهرستان خلخال (هرو آباد) و 3 سال آخر دبيرستان را در شهر زنجان طي كرد . دكتر توكلي تحصيلات آكادميك خود را در رشته ماشينهاي كشاورزي ، در دانشگاه تهران آغاز كرد. او كارشناسي خود را در سال 1341 دريافت نمود و براي ادامه تحصيل وارد دانشكده علوم پاريس ششم شد. تحصيلات وي در اين دانشكده ادامه يافت تا آنكه در مقطع كارشناسي ارشد با گرايش مكانيك كاربردي در سال 1346و در مقطع دكترا با گرايش انتشار حررات در موتورهاي درونسوز مدراج عالي تحصيلي را در سال 1349 به پايان برد.

مجموعه خلخالیم، درگذشت و فقدان دکتر تیمور توکلی هشجین را خدمت عموم شهروندان بالاخص جامعه دانشگاهیان، اهالی شریف هشجین و خانواده محترم و داغدار مرحوم تسلیت عرض نموده، برای ایشان علو درجات از درگاه خداوند متعال خواستار است.

مطالب مرتبط :

دکتر تیمور توکلی هشجین را بیشتر بشناسید (دکترای ماشین‌های کشاورزی)

لینک کوتاه:  khalkhalim.com/e423f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: