رئیس دادگستری شهرستان خلخال با اشاره به وجود 6 زندانی جرائم غیرعمد در خلخال،از آمادگی برای برگزاری جشن گلریزان ، بصورت مجازی در خلخال خبر داد.

علی نباتی ،روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار خلخالیم ، ضمن اشاره به این نکته که،در سال 1399 تعداد 14 نفر زندانی با بدهی بالغ بر یک میلیارد تومان توسط ستاد دیه استان و 12 زندانی مالی نیز با مراجعه مستقیم خیرین و پرداخت 170 میلیون تومان آزاد شدند افزود:در حال حاضر نیز،6نفر زندانی جرائم غیر عمد به مبلغ 847 میلیون تومان ،نیازمند کمک خیرین جهت بازگشت به کانون گرم خانواده هستند.

وی در ادامه گفت:از این 6 نفر ،دو نفر به مبلغ ده میلیون تومان ،و 4 نفر نیز به مبالغ، 20 میلیون تومان،100 میلیون تومان،117میلیون تومان و 600میلیون تومان ،نیاز به دریافت کمک مالی از سوی خیرین و مردم هستند.

رئیس دادگستری تاکید کرد:با تلاش ستاد دیه فرعی شهرستان خلخال و به همت خیرین و مردم شریف ، تعدادی از زندانیان که ناخواسته و بر اثر تصادف،مهریه و نفقه در زندان به سر میبرند در طی سال آزاد و به آغوش خانواده باز میگردند.

نباتی ضمن قدردانی از خیرین و با توجه به اینکه هرساله در خلخال ، خیرین کمکهای نقدی زیادی در اختیار این ستاد میگذارند افزود:امسال هم با توجه به برگزاری غیر حضوری جشن گلریزان،دست تک تک اقشار مردم را میفشاریم تا با سخاوتمندی های خودشان ،چشم زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده هایشان را که خیره به دستان پرمهر شما است ،منتظر نگذارند.

علی نباتی همچنین گفت،خیرین میتوانند کمکهای نقدی خود را از طریق شماره کارت 6273817010044471،به نام یاوران ستاد دیه شهرستان خلخال و شماره حساب 0106140951001 بانک ملی،شعبه معلم ، به نام یاوران ستاد دیه شهرستان خلخال و همچنین آدرس اینترنتی www.idpay.ir/setad-diye-khalkhal و یا از طریق دستگاه کارتخوان ستاد دیه ،مستقر در واحد اتوماسیون اداری دادگستری خلخال ،به این امر خداپسندانه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که در خلخال ،همه ساله خیرین با حضور پرشور خود در جشن گلریزان، برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد مالی ،بذر امید و مهربانی را در جامعه و دل خانواده های چشم انتظار میکارند و شادی را به این خانواده ها هدیه میدهند ،اما سال گذشته و امسال حضور خیرین به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار میگردد .

لذا در این راستا از عموم خیرین بزرگوار درخواست داریم که با مساعدت،کمک و همیاری خود اجازه ندهند شرایط پیش آمده ،امید خانواده های زندانیان جرائم غیرعمد را ناامید کند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/cfcc0

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: