رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: استخر شنای این اداره پس از ۶ سال توقف و تعطیلی توسط بخش خصوصی مجددا بازسازی و راه‌اندازی شده و در اختیار ورزشکاران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، سیدناصر میرمرسلی در جریان بازدید فرماندار خلخال از استخر شنای فجر اداره ورزش و جوانان اظهارکرد: استخر شنای فجر تنها استخر شنای دولتی شهرستان خلخال است که کار ساخت و بهره‌برداری از آن ۱۲ سال پیش آغاز و پس از ۶ سال فعالیت به علت وجود پوسیدگی در سقف استخر و احتمال تخریب آن به مدت ۶ سال تعطیل شد.

وی با بیان اینکه اعتبارات دولتی جوابگوی عملیات تعمیر و بازسازی این استخر نبود، گفت: بازسازی این استخر به بخش خصوصی واگذار و سرمایه‌گذار آن با تلاش مضاعف موفق به انجام تعمیرات اساسی در کمترین زمان ممکن شد.

میرمرسلی بیان کرد: سرمایه‌گذار این طرح علاوه بر تعمیر و تجهیز سالن اصلی استخر اقدام به راه‌اندازی امکانات جدید از جمله اتاق‌های سونای خشک و بخار، جکوزی  ،سرسره  ، اتاق نمک‌درمانی و کافی‌شاپ در این مکان ورزشی کرده است.

او گفت: با دریافت مجوز فعالیت از ستاد قرارگاه زیستی مقابله با کرونا خلخال این استخر با رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در اختیار ورزشکاران رشته ورزشی شنا و علاقه‌مندان قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش وجوانان خلخال با اشاره به اهمیت اجرای طرح اوقات فراغت تابستان امسال و نیاز نوجوانان و جوانان به برنامه‌های نشاط‌آور ورزشی پس از گذران ۹ ماه سال تحصیلی و سختی‌های استفاده از فضای مجازی برای دانش‌آموزان افزود: برای رفاه حال قشر کم سن و سال برنامه‌های  آموزش شنای مقدماتی و تکمیلی دختران و پسران زیرنظر مربیان زبده و دوره‌دیده در استخر فجر از هفته چهارم تیرماه شروع می‌شود. 

وی اظهارکرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به اداره ورزش و جوانان مراجعه و از بین شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آموزشی شنا پس از استعدادیابی توسط مربیان ، تیم‌های منتخب شهرستان در ۲ قسمت دختران و پسران تشکیل شده و از امکانات رایگان استخر برای تمرینات برخوردار و در مسابقات مختلف استانی و کشوری با هزینه استخر شنای فجر شرکت خواهند کرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fd2eb

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: