تیم منتخب هیات هاکی استان اردبیل که با ترکیب تیم‎‎‎‎‎‎های هیات هاکی شهرستان اردبیل و هیات هاکی شهرستان خلخال در بازی دوستانه مقابل منتخب استان آذربایجان شرقی قرار گرفته بود در بازی اول یک بر صفر نتیجه را واگذار و در بازی دوم با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسید.

عروض رئیس هیات هاکی استان اردبیل در گفت و گو با خلخالیم گفت: با تلاش‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های انجام گرفته در دو شهرستان اردبیل و خلخال و هیات‎‎‎‎‎‎‎‎های این دو شهرستان فعال در هاکی استان، هم اکنون تیم هاکی استان اردبیل آماده شرکت در مسابقات کشوری می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد.

وی افزود: حضور یدالله قیاسیان سرمربی سابق تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در استان اردبیل و تمرینات فشرده و دوره‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های پیوسته در شهرستان‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های اردبیل و خلخال، آمادگی هاکی استان اردبیل را در سطح مناسب و قابل قبولی قرار داده است. 

عروضی گفت: اخیراً هم دوره‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎هایی جهت راه اندازی هاکی در شهرستان‎‎‎‎‎‎های سرعین و مشگین شهر برگزار شده و انتظار داریم این دو شهرستان نیز با توجه به استعدادهایی که هست توسعه مورد انتظار هیات هاکی استان اردبیل را داشته باشند.

وی ضمن قدردانی از رؤسای هیات‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های هاکی هر دو شهرستان سرکار خانم موسوی و دکتر پرنده و مربیان فعال سرکار خانم فرهودی افزود: امیدواریم با حمایت‎‎‎‎‎‎‎‎‎هایی که انجام خواهد شد این تیم در مسابقات کشوری هاکی چمنی صاحب سکو خواهد شد و این میسر نخواهد شد مگر با حمایت و تلاش و پشتکار بازیکنان و ما نیز آمادگی هر گونه حمایت را از این تیم داریم.

 
انتشار: سیما جلیلی

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a61c4

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: