رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: هیات تیراندازی این شهرستان به عنوان یکی از ۱۰ هیات برتر این شهرستان در سال ۱۴۰۰ انتخاب شد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، سیدناصر میرمرسلی روز در آئین اختتامیه مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی خلخال گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش اظهارکرد: هیات تیراندازی این شهرستان برغم محدودیت اعتباری بدلیل عدم تخصیص اعتبار ، موفق به ادامه فعالیت‌های ورزشی و پرورش استعدادهای ورزشی در رشته پرهزینه تیراندازی شد.

وی افزود: ادامه فعالیت‌های بسیار مطلوب این رشته موجب شده تا بسیاری از علاقه‌مندان به یادگیری رشته تیراندازی از استان همسایه گیلان نیز در تمرین‌ها و مسابقات هیات تیراندازی خلخال شرکت کنند.

میرمرسلی به برگزاری مسابقه تیراندازی به اهدف پروازی خلخال اشاره کرد و گفت: برغم سردی هوا این مسابقه با استقبال گرم علاقه‌مندان به این رشته و تماشاگران حاضر در مسابقه همراه شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال بیان کرد: در این مسابقه ۲۵ نفر از تیراندازان شهرستان‌های خلخال ، اردبیل و تالش رقابت کردند که در پایان محمدصدیق بدری از تالش ، رسول امیدی از اردبیل و داریوش سبحانی از خلخال رتبه‌های اول تا سوم را کسب و حکم قهرمانی جوایز نقدی و تندیس مسابقه را دریافت کردند.

وی افزود: این مسابقه در تفرجگاه اندبیل برگزار و هزینه‌های تهیه جوایز ، فشنگ و بشقاب از سوی هیات تیراندازی خلخال تامین شد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ec3b6

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: