در سال های گذشته ورزش هاکی به یکی از ورزش های پر طرفدار بین جوانان خلخال تبدیل شده است. این روزها تیم هاکی پسران خلخال هم به عنوان نماینده استان در مسابقات کشوری یزد خوش می درخشد. 

رادبه پرنده رئیس هیات هاکی شهرستان خلخال در گفتگوی کوتاهی با خلخالیم گفت:

 

تیم پسران هاکی خلخال به عنوان نماینده استان اردبیل در مسابقات المپیاد کشوری در شهرستان یزد حضور دارد که تا به امروز نتایج زیر به دست آمده است:

 

 

استان اردبیل (خلخال) ۰ 

استان کهگیلویه و بویراحمد ۰

 

استان اردبیل (خلخال) ۶

استان کردستان ۰

 

استان اردبیل ( خلخال) ۰ 

استان مرکزی ۰

 

 استان البرز ۰ 

استان اردبیل (خلخال )۷

 

استان اردبیل (خلخال) ۲

استان زنجان ۰

 

استان اردبیل (خلخال) ۱
استان تهران ۰

 

پرنده افزود: این المپیاد در رده سنی زیر ۱۶ سال در جریان است که شهرستان خلخال برای اولین بار در تاریخ ورزش این شهرستان در ورزش هاکی در این نوع مسابقات شرکت می کند در حالیکه رقبای این تیم  سابقه طولانی در ورزش هاکی دارند و قصد داریم این تیم را به عنوان نماینده استان در مسابقات لیگ هاکی کشور معرفی کنیم.

 

وی ادامه داد: موفقیت پسران و دختران هاکی خلخال در مدت کوتاهی که از تشکیل هیات هاکی می گذرد مسئولیت ما را بیشتر کرده و امیدواریم از این رشته دانشگاهی حمایت های لازم صورت گیرد.

 

رئیس هیات هاکی خلخال در ادامه با تشکر از هیات هاکی استان اردبیل گفت: رمز موفقیت این رشته ورزشی را می توان در همکاری تنگاتنگ هیات شهرستان و استان، تلاش و پیگیری دلسوزانه مربیان، انگیزه و پشتکار  بازیکنان، حمایت فیزیکی اداره ورزش و جوانان در تامین سالن و ... دانست و همچنین از اداره آموزش و پرورش خلخال نیز بابت در اختیار گذاشتن چمن مصنوعی مجموعه معلم سپاسگذاریم و نهایتا امیدواریم هاکی خلخال با حمایت های مالی بتواند در لیگ های داخلی و مسابقات، حضور فعال داشته باشد.

 

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ba2f5

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: