رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی خلخال گفت: امسال ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه گردشگری این شهرستان تخصیص یافته است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، علی درویشی در جلسه شورای ترافیک خلخال افزود: این اعتبار با تخصیص ۱۰۰ درصدی صرف تامین زیرساخت‌های موردنیاز طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری خلخال از جمله اجرای طرح ایمنی راه خلخال به ماسوله ، ادامه پروژه راه گردشگری خلخال - ماسال در استان گیلان و ایجاد راه مناسب برای دسترسی گردشگران به منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه ازناو خلخال خواهد شد.

وی اظهارکرد: اعتبار یاد شده علاوه بر اعتباراتی است که از سوی فرمانداری و از محل اعتبارات استانی برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری موردنیاز خلخال در سال جاری لحاظ شده است.

او همچنین افزود: شهرستان خلخال ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری دارد که با جذب اعتبارات لازم تلاش می‌کنیم تا زمینه برای بهره‌مندی هر چه بیشتر از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان و افزایش اشتغال در این بخش را فراهم کنیم.

او ارائه تسهیلات بانکی به سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری منطقه را گامی در راستای رونق بخش گردشگری شهرستان دانست و بیان کرد: پرداخت بموقع تسهیلات بانکی به متقاضیان طرح‌های گردشگری از جمله برنامه‌های مهم در بخش گردشگری تامین زیرساخت‌ها است.

رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی خلخال با انتقاد از نامهربانی برخی مسئولان به طرح‌های پیشنهادی در حوزه گردشگری گفت: برغم تلاش اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان برای جلب نظر سرمایه‌گذاران ۹۵ درصد از استعلامات مربوط به راه‌اندازی طرح‌های پیشنهادی از سوی متقاضیان سرمایه‌گذاری اجرای طرح‌های اقامتگاه‌های بین‌راهی از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با نظر مخالف و منفی رد می‌شود.

 

لینک خبر : khalkhalim.com/db6b1

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: