تیم رصد خلخالیم، آذر ماه امسال، در ادامه رصد پروژه های گردشگری، مهمان مجتمع گردشگری خدماتی بام خلخال بود گزارش و تصویری از این مجتمع تهیه و در سایت خلخالیم قرار گرفت.

در این بازدید سید مرتضی مؤذنی، مدیر این پروژه گردشگری از عدم توجه به زیر ساخت این پروژه از جمله فاضلاب، روشنایی مسیر و آسفالت دسترسی جاده گله مند بود و ابراز امیدواری کرد که با آماده بودن زیرساخت‌ها، فاز اول این مجتمع گردشگری آماده بهره برداری خواهد بود.

پروژه ای که اگر زیر ساخت های آن مهیا میشد می توانست زمستان امسال پذیرای مهمانان و همشهریان باشد و چه زمانی مناسب تر و بهتر از ایام دهه فجر برای افتتاح چنین پروژه‌هایی !

بعد از گذشت سه ماه از رصد مجتمع و بازدید دوباره از این پروژه گردشگری، مشاهده کردیم که تکمیل زیر ساخت‌ها دست نخورده و سنگ رو سنگ گذاشته نشده است.

پروژه ای که با تلاش و مدیریت سرمایه گذار بومی به نتیجه رسیده است و با شروع ارائه خدمات می تواند آغازی بر بازگشت هزینه‌هایش داشته باشد و مقدمات اجرای فازهای بعدی را رقم بزند، همچنان بلا تکلیف است. هر روز تاخیر از بهره برداری از این مرکز، ورود خسارت بیشتر بر سرمایه‌گذار بخش خصوصی است و این شایسته مسئولینی که شعار حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی را می دهند نیست.

از مسئولین شهرستان و استان درخواست می کنیم شعار حمایت از سرمایه گذار را در عمل هم ثابت کنند و هر چه زودتر با تکمیل زیرساخت‌های این مرکز، آغاز فعالیت این مجتمع گردشگری را رقم بزنند.

مجتمع گردشگری بام خلخال، برای خلخالی‌ها آبروداری خواهد کرد.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/aa2e1

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: