رئیس اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی خلخال گفت: دهیاری به عنوان متولی تفرجگاه و منطقه نمونه گردشگری اندبیل نگهداری امکانات رفاهی و تفریحی این محل را بر عهده گرفت.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، علی درویشی در آیین پاکسازی منطقه نمونه گردشگری اندبیل خلخال اظهارکرد: نابسامانی موجود در این تفرجگاه از جمله انباشت زباله در سطح وسیعی از منطقه جنگلی و همچنین وضعیت بسیار بد سرویس بهداشتی تفرجگاه نتیجه نبود متولی برای نگهداری این تفرجگاه بزرگ است.

او افزود: با توجه به واقع شدن در فصل تابستان و حضور گردشگران بی‌شمار در تفرجگاه اندبیل و تا زمان تحویل تفرجگاه به سرمایه‌گذار بخش خصوصی مجری طرح گردشگری اندبیل برای نگهداری امکانات موجود و رفاه حال گردشگران لازم است که دهیاری اندبیل همانند سال‌های قبل از شروع طرح گردشگری در این محل نسبت به متولی‌گری و نگهداری تفرجگاه تلاش و همت کند.

او گفت: اراضی واقع در این تفرجگاه پیش از این از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به سرمایه‌گذار قبلی تحویل شده بود که به علت ناتوانی سرمایه‌گذار مجری در اجرای طرح در زمان مقرر ، برای اجرای طرح گردشگری در حال واگذار شدن به سرمایه‌گذار جدیدی است.

دبیر کارگروه گردشگری خلخال همچنین بیان کرد: زیرساخت‌های لازم گردشگری از جمله سنگفرش معابر ، آلاچیق و اقامتگاه‌های موقت گردشگران ، سرویس بهداشتی و سایر امکانات رفاهی در تفرجگاه اندبیل ایجاد شده است.

تفرجگاه و منطقه نمونه گردشگری اندبیل در هفت کیلومتری خلخال و در لابلای جنگل‌های درختان قد کوتاه ارس و بنه واقع شده و با وجود فاصله بسیار کم آن با شهر خلخال دمای هوای این محل همواره ۱۰ درجه خنک‌تر بوده و همین امر موجب افزایش حضور گردشگران در این محل و استفاده از جاذبه‌های طبیعی آن شده است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/cae56

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: