سرپرست فرمانداری خلخال گفت: با اقدامات صورت گرفته از سوی دولت بخش مهمی از زیرساخت‌های موردنیاز طرح‌های گردشگری در منطقه نمونه گردشگری ازناو این شهرستان تامین شد.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، مسعود یگانه افزود: بخش مهمی از زیرساخت‌های منطقه گردشگری ازناو خلخال تامین شده و با هدف تسریع در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه طرح ارتقای راه فعلی دسترسی به منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه ازناو خلخال با دوبانده کردن مسیر در حال اجرا است، اظهارکرد: برای اجرای این طرح ۱۵ میلیارد ریال اعتبار اولیه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ابلاغ و عملیات اجرایی آن اغاز شده است .

وی هدف از اجرای این طرح گردشگری را تسهیل دسترسی گردشگران به تفرجگاه ازناو از محل پاسگاه چندمنظوره انتظامی تا چشمه ازناو و ایجاد ۲ مسیر رفت و برگشت ذکرکرد و گفت: با اجرای این پروژه مشکل ترافیک راه فعلی در زمان اوج حضور گردشگران در ازناو برای همیشه برطرف خواهد شد.

سرپرست فرمانداری خلخال با اشاره به عملیاتی شدن طرح جامعه منطقه گردشگری ازناو بیان کرد: مجموعه بوم‌گردی قصرهای چوبی ، ساخت مجموعه اقامتی ،تفریحی ،تجاری و هتل ۵ ستاره، اردوگاه بزرگ تفریحی اقامتی دانش‌آموزی امام خمینی (ره) و چندین پروژه گردشگری از جمله بزرگترین پل معلق خاورمیانه از جمله طرح‌های گردشگری در حال اجرا در این منطقه است.

یگانه با اشاره به تکمیل بزرگترین مجموعه بوم‌گردی خلخال در منطقه ازناو این شهرستان افزود: مجموعه گردشگری ، اقامتی و رفاهی قصرهای چوبی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در منطقه گردشگری ازناو راه‌اندازی و زمینه اشتغال ۳۰ نفر فراهم شده است.

وی افزود: تامین زیرساخت‌های موردنیاز این مجموعه گردشگری و رفاهی از جمله تامین برق ، آب شرب و گازرسانی به این مجموعه با حمایت‌های دولت در منطقه و با نظارت  اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی انجام شده است.

سرپرست فرمانداری خلخال گفت: از محل تسهیلات اعتباری توسعه اشتغال روستایی نیز بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به این سرمایه‌گذار تسهیلات دولتی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: این مجموعه یکی از زیباترین مجموعه‌های گردشگری شهرستان خلخال با سازه‌های چوبی بوده که سرمایه‌گذار طرح تلاش کرده در اجرای واحدهای بوم‌گردی از چوب و امکانات متناسب با محیط طبیعی منطقه استفاده کند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/fcdc7

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: