مدیر اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل از آسفالت مسیر مجمتع گردشگری و خدماتی بام خلخال در آینده نزدیک خبر داد.

نادر فلاحی در گفتگوی اختصاصی با خلخالیم افزود: برای تکمیل و آسفالت این مسیر اعتباراتی در نظر گرفته شده که فاز اول این مجتمع، پس از آسفالت مورد بهره‎‎‎‎‎برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: یکی از ارگان‎‎‎‎‎‎های شهرداری یا راهداری و حمل و نقل جاده‎‎‎‎‎ای در فصل زمستان باید به برف روبی این مسیر کمک کنند.

لازم به ذکر است که؛ مجتمع توریستی بام خلخال، به همت بخش خصوصی و توسط سید مرتضی مؤذنی بعنوان یکی از مجتمع‎‎‎‎‎های مهمانپذیر و زیبای خلخال در بالای کوه قازان‌داش در شرق شهر خلخال در حال اجرا می‌باشد و در 4 فاز طی چندین نوبت به بهره‎‎‎‎‎‎‎‎برداری خواهد رسید و در حال حاضر فاز اول این مجتمع شامل سوئیت و رستوران و کافه سنتی آماده بهره برداری و ارائه خدمات به شهروندان گرامی و مسافرین عزیز خواهد بود.

سوئیت‎‎‎‎‎های سنتی این مجتمع با ایده گرفتن از خانه‎‎‎‎‎‎های قدیمی خلخال و بافت روستایی منطقه ساخته شده است و همچنین سفره خانه سنتی، فروشگاه محصولات ارگانیک خلخال، صنایع دستی و اجرای موسیقی زنده از خدمات و امکانات این مجتمع می‌باشد.

مطلب مرتبط:

مجتمع توریسی بام خلخال (رصد پروژه)

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com/c6273

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: