فرماندار خلخال در نشست خبری با رسانه‌های این شهر گفت: مراحل تکمیل پل معلق ازنو با سرمایه‌گذار جدید اجرا می‌شود و تمامی مجوزهای قانون احداث و بهره برداری از این پل برای برادران شاد صادر شده و مشکلات حقوقی این پروژه حل شده است.

به گزارش خلخالیم، یحیی زاده در این نشست افزود تمام طلب بهار رسولی، سرمایه‌گذار قبلی این پروژه توسط برادران شاد پرداخت شده و تمام ۱۴.۵ هکتار زمین مورد نیاز پروژه در اختیار سرمایه گذار جدید قرار گرفته است و برادران شاد (سرمایه‌گذار جدید) از همین امروز می‌توانند کار را آغاز کنند.

فرماندار خلخال در ادامه افزود: مشکل پیش آمده با مالک بخشی از زمین‎‎‎‎‎‎‎‎های زیر پل معلق نیز حل شده است و در قبال اعلام رضایت، مجوز طرح بوم گردی برای ایشان صادر شده است.

در ادامه فرماندار خلخال در خصوص پروژه‌های مختلف عمرانی خلخال که در سال جاری در این شهرستان به مرحله اجرا خواهد رسید اطلاعاتی ارائه نمود که مقرر شد در زمان اجرای آن پروژه‌ها اطلاع رسانی ها صورت پذیرد. 

لازم به ذکر است در بخشی از این نشست، فرماندار خلخال در خصوص فعالیت خبری برخی کانال‌ها گفت: افرادی که قصد دارند در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار شهرستان نمایند تا پایان شهریور سال جاری فرصت دارند نسبت به اخذ مجوزهای لازم جهت انجام فعالیت قانونی، اقدام نمایند. در غیر اینصورت پس از این تاریخ کانال‌ها و صفحات مجازی بدون مجوز حق انتشار حتی یک خبر را هم ندارد و با آنان برخورد خواهد شد.

خبرنگار: جواد فرامرزی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b9bf0

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: