چهارشنبه گذشته، پیگیری کمربندی جنوبی خلخال، پروژه ساختمان کتابخانه عمومی، پل معلق، جاده کلور درام، تونل الماس و بسترهای کشاورزی و گردشگری از محورهای مهم نشست خبری استاندار اردبیل با رسانه های محلی خلخال بود. 

به گزارش خلخالیم ساختمان در حال ساخت کتابخانه مرکزی خلخال پس از گذشت 11 سال از کلنگ‌زنی آن تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در حال حاضر بلاتکلیف رها شده و توسط اداره متولی اجرایی نمی شود. این موضوع سئوال یکی از خبرنگاران در نشست خبری استاندار بود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه کمبود منابع، عملیات احداث این پروژه مهم فرهنگی را از سال 90 به تعویق انداخته است از اختصاص 2 میلیارد تومان برای شروع مجدد این پروژه توسط فرمانداری خلخال خبر داد.

سید حامد عاملی همچنین در این نشست اظهار داشت: شهرستان خلخال با توجه به اقلیم مناسب و آب و هوای بسیار خوب، مستعدترین منطقه استان برای کشت و تولید محصولات گلخانه‌ای است و سرشاخه کاری درختان گردو و توسعه استخرهای معیشتی را برای توسعه بخش کشاورزی این شهرستان ضروری دانست.

استاندار اردبیل تکمیل پروژه‌های پل معلق خلخال، کلور درام و تونل الماس را در توسعه بخش گردشگری خلخال حائز اهمیت عنوان کرد.

عاملی با بیان اینکه پروژه کلور درام نیازمند تملک ارضی هست، اضافه کرد: باید منابع بصورت نقد تامین شود تا بتوان پروژه را به نحو احسن پیش برد و اگر مردم منطقه اراضی خود را بدهند و پول آن را دریافت کنند میتوان این منابع را تعهد کرد.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گردشگری را یکی از محورهای توسعه خلخال عنوان و خاطر نشان کرد: وجود برنامه‌ریزی در بخش گردشگری می‌تواند علاوه بر جلوگیری از تخریب محیط زیست و تغییر کاربری‌های بی مورد اشتغال را رونق ببخشد.

عاملی در خصوص انتصاب بخشداران جوان تصریح کرد: تاکیدم بر استفاده از وجود جوانان است تا زمینه رشد و تعالی آنان برای مدیریت‌های بعدی فراهم شود.

 

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d211f

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: