با حضور مهمانان و مدعوین، کافه رستوران نورا با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر خلخال افتتاح و آماده پذیرایی از همشهریان و مهمانان شد

هتل‌ها، رستوران‌ها و مهمانپذیرها از ارکان اصلی شهرهای گردشگر پذیر هستند و هر چقدر کیفیت خدمات ارائه شده در این اماکن بیشتر باشد، نه تنها باعث رونق کسب و کار واحد مربوطه می شود، بلکه در مقیاسی بالاتر بعنوان امکانات و زیرساخت‌های گردشگری، می‌توانند از آبرو و حیثیت یک شهر نیز دفاع کنند.

برای تبدیل شدن خلخال به یک شهر گردشگر پذیر ایده آل، باید بسترها و الزامات یک شهر توریستی فراهم شود که بخشی از آن از جمله بهبود وضعیت راههای ارتباطی و ایجاد سرویس‌های بهداشتی مجهز در نقاط مختلف شهرستان، زیباسازی مناظر و مبلمان شهری و ارائه خدمات آموزشی به شهروندان باید توسط نهادهای دولتی انجام شود ولی در ادامه و بخش بزرگی از خدمات ارائه شده در بستر گردشگری توسط بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران این بخش صورت می گیرد که نه تنها مکمل اقدامات دولتی محسوب می شود بلکه سهم عمده خدمات ارائه شده در حوزه گردشگری، بر عهده بخش خصوصی بوده و به شدت نیازمند حمایت از طرف دولت و علی الخصوص از طرف سایر همشهریان است.

جهانگیر رحیمی مالک و سرمایه‌گذار جوان این کافه رستوران در گفتگو با خلخالیم گفت : برای احداث این رستوران یک میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه شده است که کل این مبلغ آورده شخصی بوده و ریالی تسهیلات اخذ نشده است.

رحیمی افزود: کافه رستوران نورا دارای دو فضای داخلی و بیرونی لوکس است که در فضای بیرونی، آلاچیق‌ها از امکاناتی همچون کف‌گرمایی برخوردار هستند و انواع غذاها و نوشیدنی‌های گرم و سرد در منوی این رستوران موجود می باشد.

وی افزود : با افتتاح این کافه رستوران، برای 7 نفر شغل مستقیم ایجاد شد و امیدواریم مسئولین خلخال از ابتکار جوانان و دلسوزان خلخال در جهت کارآفرینی و اشتغالزائی حمایت های بیشتری انجام دهند.

کافه رستوران نورا با ظرفیت 100 نفر در ابتدای بلوار مصطفی خمینی در ورودی شهر از سمت گیلان، همه روزه آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : khalkhalim.com /d6b9e

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: