معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: امسال ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز طرح‌های گردشگری خلخال تخصیص یافته است.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا، فرزاد کیسان روز یکشنبه در بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی و گردشگری خلخال افزود: این اعتبار با تخصیص ۱۰۰ درصدی صرف تامین زیرساخت‌های موردنیاز طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری خلخال از جمله راه دسترسی به طرح در حال اجرای پل معلق و برق‌رسانی به این طرح در منطقه نمونه گردشگری ازناو خواهد شد.

وی اظهارداشت: این اعتبار علاوه بر اعتباراتی است که از سوی فرمانداری و از محل اعتبارات استانی برای زیرساخت‌های گردشگری خلخال لحاظ شده است.

وی گفت: گردشگری محور اصلی توسعه استان اردبیل بوده و توسعه زیرساخت‌ها در این بخش از هدف‌گذاری‌های اساسی می‌باشد.

او همچنین افزود: استان اردبیل ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری دارد که با جذب اعتبارات لازم تلاش می‌کنیم تا زمینه برای بهره‌مندی هر چه بیشتر از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان و افزایش اشتغال در این بخش را فراهم کنیم.

کیسان گفت:‌ بر اساس قول مساعد معاون سرمایه‌گذاری، حقوقی و امور مجلس وزارت میراث فرهنگی پنج پروژه گردشگری استان اردبیل از تسهیلات صندوق توسعه ملی برخوردار خواهند شد.

او ارائه این تسهیلات را گامی در راستای رونق بخش گردشگری استان اردبیل دانست و بیان کرد: از جمله برنامه‌های مهم در بخش گردشگری تامین زیرساخت‌ها بوده که این اداره‌کل در این حوزه اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/b316d

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: