دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: قول‌های داده شده از سوی مقامات ارشد کشور در تامین اعتبارات مربوط به مقابله با بحران‌های احتمالی ناشی از برف و سرما در این شهرستان باید تأمین شود.

به گزارش خلخالیم، آرش جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قول‌های داده شده از سوی معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص تامین اعتبارات مربوط به هزینه‌های مالی برفروبی و بازگشایی راه‌های ارتباطی بین‌شهری و روستایی و نیز معابر شهری از سوی شهرداری‌های خلخال تاکنون عملی نشده و احتمال وقوع بحران برف و سرمای سنگین‌تر از بهمن سال گذشته این شهرستان فاقد امکانات کافی را تهدید می‌کند.

وی اظهارداشت: در حادثه بارش برف ۱.۵ متری ۲۱ بهمن سال گذشته ده‌ها دستگاه ماشین‌آلات سنگین برفروبی از بخش خصوصی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و شهرداری‌های این شهرستان اجاره شد و چون ریالی از محل اعتبارات ملی قول داده شده از سوی آقای نوبخت برای پرداخت هزینه‌های بدهی به بخش خصوصی پرداخت نشده ، امسال شرکت‌های بخش خصوصی از انعقاد قرارداد جدید با شهرداری‌ها و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای امتناع می‌کنند.

او با بیان اینکه راهداری و شهرداری‌های خلخال همچنان در انتظار دریافت کمک‌های مالی هستند، گفت: فقط ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان تخصیص یافت که صرف تعمیر ماشین‌آلات صدمه دیده از برفروبی زمستان سال گذشته شد.

وی با بیان اینکه مردم قدردان مسوولان تلاشگر نظام هستند، افزود: اگر قول‌های مسوولان ارشد برای تامین اعتبارات مدیریت بحران عملی نشود ، بدبینی مردم به مجموعه مدیران اجرایی نظام اسلامی و پریشانی خاطر افکار عمومی حاصل خواهد شد.

وی گفت: انتظار از معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه عمل به وعده‌های داده شده به مردم پس از گذشت یک سال از این موضوع است.

 

مطلب مرتبط :

نوبخت: اعتبار مورد نیاز برای رفع مشکلات ناشی از بارش برف در خلخال تامین می‌شود (25 بهمن 98)

استاندار : اعتبارات بحران برف خلخال به ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت (27 بهمن 98)

سخنگوی شورای شهر خلخال: از اعتبار ویژه بحران برف، ریالی عاید شهرداری خلخال نشده است (4 شهریور 99)

لینک کوتاه: khalkhalim.com/ddf93

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: